Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výpověď v práci - UK

Od: mouchova odpovědí: 4 změna:

Ahoj,

pracuji jako servírka v UK a nyní potřebuji dát výpověď. Je to nutné 14 dnů předem. Obávám se, aby mi z posledních 14 dnů neudělali peklo. Jde o to, že jsem si teď vybrala dovolenou, začnu v pondělí pracovat a pracovala bych pouze 12 dní, mám strach, aby mi nedali jen samé dvanáctky a blbý šichty,a neudělali z posledních dnů peklo, jinak tu práci mám ráda...ale kamarádka dala výpověď a měla šest dvanáctek po sobě...tak nevím zda říct pravdu, že odcházím a udat důvody, co se mi nelíbí nebo zda potupně říct, že se stalo něco v ČR a musím odletět do Čech! Ještě v tom ta dovolená, když řeknu pravé důvodu, tak se mi zeptaj proč jsem si teď teda vybírala dovolenou... co radíte? Nechci odcházet po roce ve zlém...

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

luke237
hodnocení

0x
Tak udajne nemuzes pracovat vice nez 6 dni v tydnu a ne vice nez 48 hodin.
mouchova
hodnocení

Údajně ne, ale prakticky ano..na mé výplatní pásce nebylo méně jak 52 hodin týdně. Navíc tady je pracovní týden od neděle do soboty, tudíž může vyjít i deset dní po sobě.

luke237

Pracovni tyden trva od nedele do soboty proto, ze tohle je bezny tyden v Anglii (tydne zacina nedeli a konci sobotou), narozdil od civilizovaneho :) zbytku vetsiny sveta, kde zacina tyden v pondeli a konci v nedeli.

Jestli se muzou spojit 2 tydny dohromady a jen bez prestavky 12 dni v kuse, misto dusledneho vyzadovani prestavky po kazdych sesti dnech, netusim. Od toho jsou ale v civilizovanych zemich Emplouyment/Lbour Standards Offices (zeptat se na svuj problem muzes treba tady).

luke237
V Britanii dela tolik Cechu, ze i ten britsky web je prelozeny do cestiny. *sok*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.