Výpověď v práci - UK

Od: Datum: 03.04.13 11:27 odpovědí: 4 změna: 03.04.13 11:55

Ahoj,

pracuji jako servírka v UK a nyní potřebuji dát výpověď. Je to nutné 14 dnů předem. Obávám se, aby mi z posledních 14 dnů neudělali peklo. Jde o to, že jsem si teď vybrala dovolenou, začnu v pondělí pracovat a pracovala bych pouze 12 dní, mám strach, aby mi nedali jen samé dvanáctky a blbý šichty,a neudělali z posledních dnů peklo, jinak tu práci mám ráda...ale kamarádka dala výpověď a měla šest dvanáctek po sobě...tak nevím zda říct pravdu, že odcházím a udat důvody, co se mi nelíbí nebo zda potupně říct, že se stalo něco v ČR a musím odletět do Čech! Ještě v tom ta dovolená, když řeknu pravé důvodu, tak se mi zeptaj proč jsem si teď teda vybírala dovolenou... co radíte? Nechci odcházet po roce ve zlém...

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: luke237
Datum: 03.04.13 11:37
Tak udajne nemuzes pracovat vice nez 6 dni v tydnu a ne vice nez 48 hodin.
Ohodnoceno: 0x

Od: mouchova
Datum: 03.04.13 11:41

Údajně ne, ale prakticky ano..na mé výplatní pásce nebylo méně jak 52 hodin týdně. Navíc tady je pracovní týden od neděle do soboty, tudíž může vyjít i deset dní po sobě.

Datum: 03.04.13 11:52

Pracovni tyden trva od nedele do soboty proto, ze tohle je bezny tyden v Anglii (tydne zacina nedeli a konci sobotou), narozdil od civilizovaneho :) zbytku vetsiny sveta, kde zacina tyden v pondeli a konci v nedeli.

Jestli se muzou spojit 2 tydny dohromady a jen bez prestavky 12 dni v kuse, misto dusledneho vyzadovani prestavky po kazdych sesti dnech, netusim. Od toho jsou ale v civilizovanych zemich Emplouyment/Lbour Standards Offices (zeptat se na svuj problem muzes treba tady).

Datum: 03.04.13 11:55
V Britanii dela tolik Cechu, ze i ten britsky web je prelozeny do cestiny. *sok*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: