Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Daňové přiznání

Od: dolan odpovědí: 11 změna:

Dobrý den.

Jsem student OSVČ, zatím jsem si tím nevydělal ani korunu a neměl jsem žádné příjmy.

Musím podávat daňové přiznání?

Děkuji.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

buss
hodnocení

2x

Doporučuji FÚ stručně písemně oznámit, že za rok 2012 nebyly žádné příjmy.

iz*
hodnocení

0x

Předpokládám, že jste jako OSVČ vedlejší evidován i na zdravotní pojišťovně a na OSSZ. Nezapomeňte na ně.

doplněno 01.04.13 21:47:

Podívejte se na web JakPodnikat.cz. Najdete tam informace k daňovému přiznání i k pojištění a postup pro studenty - OSVČ vedlejší.

Viz: Zdravotní a soicá/...

Sociální pojištěn/...

Daň z příjmu fyzi/...

doplněno 01.04.13 22:40:

Pokud jste SVČ nevykonával, mohl jste ji přerušit a teď jste nemusel nic řešit.

dolan
hodnocení

Jako napsat jim, že jsem si nic nevydělal?

artik*

a provozoval jsi nějakou činnost? S výdělkem to nemá co dělat

doplněno 01.04.13 22:00:

jen říkáš , že jsi nic nevydělal , já se ptal jestli jsi dělal během rou nějakou činnost . Celej rok jsi teda nic nedělal? když koupím za 100,- a prodam za 100,- tak jsem taky nic nevydělal , daňové podat musím

doplněno 01.04.13 22:05:

je ti doufám méně jak 26 let

dolan
hodnocení

Ne, jak říkám, nevydělal jsem si ani korunu. Studuju...

dolan
hodnocení

žádnou činnost jsem nedělal, je mi méně než 26 let.

claire*

Proč máte ŽL, když neprovozujete žádnou činnost a nevyděláte si tím? Navíc evidentně netušíte, jaké povinnosti OSVČ má! Musíte podat přehled o OSVČ na zdravotní pojišťovnu a OSSZ, a to už brzy, tuším, že během dubna. Daňové přiznání podávat nemusíte, ale měl byste FÚ informovat, že váš výdělek a zároveň i zisk (to je rozdíl!) je nula (výdaje jste - předpokládám -neměl). Informoval jste pojišťovnu a OSSZ o svém studiu a doložil ho písemným potvrzením? Pokud ne, pravděpodobně tak budete muset neprodleně učinit, jestli nechcete platit pojistné ve výši několik tisíc Kč.

hodnocení