Nejste přihlášen/a.
Dcera se dostala do sporů s bývalou kamarádkou, kterýá pracuje jako asistentka advokátní kanceláře a nyní nám, rodičům vyhrožuje vykonstruovanou exekucí, kterou zařídí její šéf, máme obavy, naše dcera s námi již téměř dva roky nebydlí, má tu hlášený trvalý pobyt, vydírání nás psychicky ubíjí...co dál, jak se bránít ezi
Ale ezi, vždyť to jsou proti Vám pouze vykonstruované výhrůžky, podle toho co uvádíte. Holky se holt pohádaly a slečna asistentka Vás straší, že její šéf si může všechno dovolit, i neoprávněnou exekuci. To je přeci promiňte pěkná blbost. Proberte to s dcerou, zda skutečně nemá vůči ní nějaké neuhrazené závazky. Zda jí nepůjčila např. nějakou finanční částku. Pokud u dcery nějaký čas bydlela bez oznámení, bylo by to nejspíš porušení nájemní smlouvy, ale určitě ne důvod k exekuci. Jestli máte nějaký důkaz vyhrožování, jděte za jejím šéfem a pohovořte s ním. A nebo ještě lépe, napište mu doporučený dopis s popisem toho, čím Vám jeho asistentka vyhrožuje a při tom se odvolává na součinnost se šéfem. Sjednejte si s ním schůzku, protože by mohla i třeba doporučený dopis utajit. Takhle mě podobně bývalí sousedi vyhrožovali s ředitelkou Katastrálního úřadu. Až mě to naštvalo a napsala jsem dopisem, kde jsem vypsala jejich útoky s odvoláním na ní. Paní ředitelka mě pozvala k sobě, o všem jsme si pohovořily a nic z toho nebyla pravda - všechno si vymysleli. Takže hlavu vzhůru! Vím, že to je velice nepříjemné. Ale pokud si to s dcerou všechno potvrdíte, že neexistuje důvod, nenechte se vydírat a postavte se jí. Ať Vám to dobře dopadne!
v podstatě jde o to, že spolu bydlely, dotyčná z bytu po rozepři odešla, odnesla si jen některé věci, dcera uhradila nájem za prosinec a hledala si levnějš platí měsíc dopředu, protože sama by tento neutáhla finančně, a ona chce teď za ten prosinec ty peníze vrátit, že už v ytě nebyla, ale dcera nemohla vědět, že se tam nevrátí, je to jen samé vyhrožování...