Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyhrožování exekucí

Od: ezi* odpovědí: 11 změna:

Dcera se dostala do sporů s bývalou kamarádkou, kterýá pracuje jako asistentka advokátní kanceláře a nyní nám, rodičům vyhrožuje vykonstruovanou exekucí, kterou zařídí její šéf, máme obavy, naše dcera s námi již téměř dva roky nebydlí, má tu hlášený trvalý pobyt, vydírání nás psychicky ubíjí...co dál, jak se bránít ezi

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

lidka*
hodnocení

6x

Ale ezi, vždyť to jsou proti Vám pouze vykonstruované výhrůžky, podle toho co uvádíte. Holky se holt pohádaly a slečna asistentka Vás straší, že její šéf si může všechno dovolit, i neoprávněnou exekuci. To je přeci promiňte pěkná blbost. Proberte to s dcerou, zda skutečně nemá vůči ní nějaké neuhrazené závazky. Zda jí nepůjčila např. nějakou finanční částku. Pokud u dcery nějaký čas bydlela bez oznámení, bylo by to nejspíš porušení nájemní smlouvy, ale určitě ne důvod k exekuci. Jestli máte nějaký důkaz vyhrožování, jděte za jejím šéfem a pohovořte s ním. A nebo ještě lépe, napište mu doporučený dopis s popisem toho, čím Vám jeho asistentka vyhrožuje a při tom se odvolává na součinnost se šéfem. Sjednejte si s ním schůzku, protože by mohla i třeba doporučený dopis utajit. Takhle mě podobně bývalí sousedi vyhrožovali s ředitelkou Katastrálního úřadu. Až mě to naštvalo a napsala jsem dopisem, kde jsem vypsala jejich útoky s odvoláním na ní. Paní ředitelka mě pozvala k sobě, o všem jsme si pohovořily a nic z toho nebyla pravda - všechno si vymysleli. Takže hlavu vzhůru! Vím, že to je velice nepříjemné. Ale pokud si to s dcerou všechno potvrdíte, že neexistuje důvod, nenechte se vydírat a postavte se jí. Ať Vám to dobře dopadne!

honza123*

souhlasím s Lidkou a asi bych jim taky napsal, že za jejich postup podáte stížnost na advokátní komoru a ti si to prošetří. I když pochybuji, že se zaleknou, ale snad to přiměje toho šéfa si pohovořit s vaší dcerou a tou její kamarádkou.

martina30*