Nejste přihlášen/a.
Všeobecně co zatěžujete, procvičujete, hodně používáte, tak to se osvalí a ubyde tuk.
Podívejte se na snímky hlavně běžců. Nikdo z nich nemá velké břicho a zadek. Jsou tam jenom svaly. A podobně atleti. Vidíte jenom svaly. Pěkné tvary vyrýsované svaloviny.
Pořiďte si kvalitní běžecké boty a sportovní oblečení a začněte pomalu na malé vzdálenosti poklusávat. Střídejte běh s chůzí, protože ze začátku to nedáte, neudejcháte to. První dny běhejte jenom pár ulic, bloků. Postupně si přidávejte trasu. Dýchání ze začátku bude problém, ale zanedlouho zjistíte, že se dech srovnal a vůbec nebudete mít žádné potíže. Zhubnou Vám krásně nohy a i ten zadek, břicho. Nepřežeňte to, pak hubne i vrchní část těla.
Hodně pijte a ta zdravá strava přijde sama.
Já jsem se na běhání vždy moc těšila a postupně to bylo jako droga.
Toto jsou mé zkušenosti před 10 lety. Nyní pracuji jako doručovatelka a preferuji pasívní odpočinek a vlastně ani časově nestíhám. Jinak jíst vše, co nám chutná a s mírou. Nevynechám ovoce, zeleninu, ryby, drůbež, luštěniny, pohanku, jáhly, cizrnu, brambory, rýže, hodně sýry, a hlavně vařím polévky, sice jenom z vody, ale hlavně jednodruhové, zeleninové , luštěninové, zavářky vejce, ovesné vločky. Hodně zeleného koření, k pití čistá voda s čerstvým citronem - šťávou, neochucené minerálky, vodou naředěný kefír, podmáslí, ayran. Ochutnávám ráda nové potraviny a nápoje. Na našem trhu se začínají objevovat obchůdky s ruskými potravinami. Zkuste třeba kvas. Mě velmi překvapil. Vynechávám colové nápoje a sladké limonády, hranolky, KFC, Mekáč, bagety.
Dobrý den, osobně jsem zkusil spoustu druhů diet, ale bohužel bez viditelného výsledku. Pak jsem se rozhodl kontaktovat paní z nutrizone tady u nás v Brně, chodím k ní jednou do měsíce na konzultaci. S výsledkama jsem nadmíru spokojený samozřejmě chce to odhodlání něco se sebou doopravdy dělat!