Líh na akné

Od: Datum: 22.03.13 18:53 odpovědí: 4 změna: 23.03.13 11:10

Ahoj,

dostala jsem od kožařky předepsán jakýsi líh na akné, který mi namíchali v lékárně. Kožařka o tom, mluvila pouze jako o lihu a v lékárně mi to vyzvedl někdo jiný, takže by mě zajímalo, o co přesně se jedná. Lahvička nemá žádné konkrétní popisky, kromě použití (2x denně) a informace že se jedná o hořlavinu. Vzhledem k tomu že je pátek večer, tak nemůžu ke kožní, nebo do lékárny zavolat. Mělo by to pomoci na mastnou pleť, což se mi zdá jako blbost, ale uvidíme.

Každopádně, neví někdo o co se jedná? Ráda bych o tom zjistila napřed více informací.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: wamp®
Datum: 22.03.13 19:21
avatar

http://www.prozeny.cz/magazin…zbavit-akne-i-v-dospelosti-vi

doplněno 22.03.13 19:23:

Měl by to být chloramfenikolový antibiotický líh *jasne*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ben®
Datum: 22.03.13 19:26
avatar

Dobrý den, mělo by se jednat o líh s práškovou sírou (proto ta hořlavina). Ta síra by měla být vidět na dně lahvičky - je to žlutý prášek. Proto se musí vždy před použitím zatřepat, aby se uvolnila ta síra do kapaliny. Nemusíte z toho mít obavu. Odmašťovat pleť to bude určitě a trochu to při aplikaci bude pálit. Lahvičku vždy dobře zavřete - líh se rychle odpařuje. Toto se používá běžně na akné už řadu let a je to na lehčí průběh nemoci. Ta kožařka Vás viděla, tak by měla vědět co předepsat. Zdravím!

doplněno 22.03.13 19:37:

Aha, tak jsem možná zaspal dobu a už je i něco jiného. Ale, pokud vidíte žlutý prášek, tak je to síra.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.03.13 19:47
avatar

Ahoj. Já se domnívám, že se jedná o Salicylový líh (namíchaný roztok kyseliny salicylové v alkoholu). Pokud máte mastnou pleť, pak to není hloupost, protože líh pleť vysušuje. Příspěvek o tomto zde již byl. Viz.:

https://www.poradte.cz/nejen-…zeny/3657-salicylovy-lih.html

Další info jistě dohledáte na netu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: komji*
Datum: 23.03.13 11:10

V pubertě jsem měl taky problémy s akné.Dostal jsem na to dvě věci.Ta první byla mastička (eclaran 5) a to druhý bylo nejspíš přesně to, co popisuješ.Jmenovalo se to eryfluid, smrdělo to po lihu.Kožní mi řekl, že je antibiotický roztok, na víc jsem se neptal.Řekl mi že kombinace těhle dvou léků pomůže 80% pacientů

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.