Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám dotaz,zvažuji nabídku práce finančního poradce, nějak v tom ale trochu tápu. Je práce na tzv.obchodní smlouvu, platím si soc. zdrav. pojištění, ale nejsem podnikatel?co znamená fixní plat + provize?díky
Já se velmi omlouvám za svou troufalost, ale pokud nevíte co znamená fixní plat + provize, tak se do toho ani nepouštějte.
I za váš názor děkuji, já jsem chtěla pouze normálně,obyčejně vysvětlit co za tím je...moc ekonomických termínů mi nahání strach...
zdravím, také mám dotaz, zvažuji práci advokáta, nějak v tom ale tápu. je to práce pod nějakou komorou, ale platím si soc. a zdrav. pojištění, a nejsem právník? co znamená procesní plná moc? díky
doplněno 20.03.13 10:17:nepomůže, ale jak řekl dr. king schultz: "sorry, i coudn´t resist"
(ostatně jako obecný odpůrce pseudoodpovědí, které nepomohou, jsem po zralé úvaze dospěl k názoru, že dotaz je již za hranou, která umožňuje jej brát vážně)
Také zdravím. Fixní plat znamená - stálý plat. Nemění se v závislosti na Vaší úspěšnosti, či neúspěšnosti. Jsou to peníze, s kterými můžete počítat, že Vám náleží vždy. Provize je odměna, tudíž peníze navíc k platu.
doplněno 18.03.13 21:18:Dodatek - provize se již bude odvíjet čistě jen od Vaší úspěšnosti. Záleží na tom, jak se budete činit a jak se Vám bude dařit. (třeba získávání klientů apod.) Tu si budete muset k platu prostě zasloužit, budou tak ohodnocovány Vaše výsledky z toho, co budete dělat...
doplněno 18.03.13 21:49:Není zač, rádo se stalo.
Zdravím,
možná to bude přes mandátní smlouvu více zdroj
doplněno 18.03.13 21:46:Jen tak okrajově za svoji práci pak ručíte až 3 roky nazpátek.