Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Baliky bez podaciho cisla nejdou dohledat?

Od: jejka odpovědí: 12 změna:

Dobry den,

Pred 3 mesici mi sestra poslala tiskovinovy pytel, ktery do dnesniho dne nedorazil. Jelikoz byl poslan ekonomicky (do zahranici),

tak nemame podaci cislo a nemuzeme ho vyhledat v systemu sledovani zasilek.

Chtela jsem se zeptat, opravdu nedostava kazda zasilka svoje cislo? I ta zasilka co neni na dobirku? A jestli neni mozno tento

pytel nejak dohledat? Prece jenom si nemyslim, ze hodne lidi posila tiskovinovy pytel do Kanady.

Ja si proste nemuzu pripustit, ze by uz nedorazil

Dekuji

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x

Jojo, nějakej doklad tam být musí...a pozor, reklamace je možná do 1 roku na kterékoli poště!

 

iz*
hodnocení

0x

Sestra na poště musela obdržet nějaký doklad, na základě kterého může zásilku reklamovat. Příjemce reklamovat nemůže.

jejka
hodnocení

Vubec nic nedostala, dokonce ani uctenku, ze to zaplatila :(

A navic se na jejich strankach pisou, ze v te cene, co to poslala nemame narok na reklamaci :(

ikdyž je pravda, že když to poslala ekonomicky... tak to vám asi nepomůže ani pošta když píšou, že to nejze reklamovat

To je nesmysl,vše jde reklamovat.A tím,že někdo vyvěsí tabulku podobného znění ještě neznamená že je to pravda.

To že dotyčná nevzala doklad na poště udělala velikou blbost!.Holt už jsme tak důvěřivý národ ,že si běžně účtenky nebereme a některé se některé "instituce" ani nenamáhají účtenky ani vydat např v lékárnách a vždy se diví když ji chci!Ale i přesto to musí mít pošta v databázi!


doplněno 20.03.13 19:27:

To Jamra ano dopis můžete vhodit do schránky,ale balík musíte podat na poště (pokud neposíláte jinak PDP,DHL atd) takže tam musí být nějaký doklad!

když podáváte obyčejný psaní taky nedostanete doklad...reklamovat to asi lze ale bez jakéhokoli čísla, pod kterým by to měli v pc to nedohledaj..

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Třeba ještě dorazí. Ale pokud byla zásilka poslána jako obyčejná, není doklad a není tedy ani možnost reklamace. Je to podobné, jako když hodíte dopis do poštovní schránky. Pokud chcete mít možnost reklamace, musíte podat zásilku minimálně jako doporučenou, s udanou cenou kterou Vám pošta při ztrátě zásilky vyplatí...

 

jejka
hodnocení

Dekuji vsem za odpovedi!
Nezbyva mi nez cekat a doufat, ale nadeje kazdym dnem mizi. Jelikoz tento pytel nebyl prvni, co mi poslala a pokazde to

prislo bez problemu, tak proto nebrala velkou vahu na doklad, bohuzel.

Pro priste uz jedine pres dobirku a s dokladem!

hop®

Dobírka je něco jiného, poštovné by bylo zbytečně vyšší a Vy byste za přijatou zásilku musela platit.

Stačí odeslat doporučeně a schovat si podací lístek. Pak lze udat i cenu zásilky, kterou je pošta povinna vyplatit, pokud se zásilka ztratí...

jejka
hodnocení

Mate pravdu!. Myslela jsem doporucene, ale napsala jsem dobirku..

hop®

Občas pravdu mívám ;)

A přeji Vám, abyste se zásilky dočkala, někdy se toulá dlouho, psal o tom už pan Karel Čapek...

jejka
hodnocení

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]