Na jejich stránkách máte kontak jak na email tak na telefon. Netuším na jak dlouho jste se zavázala jejich výrobky odebírat ale napsala bych písemné odstoupení od smlouvy a žádný další balíček nepřebírala, nebo zavolala na zákaznické centrum a zeptala se jak mám postupovat.
Tm se člověk neuvazuje na nějakou určitou dobu, ale do odvolání. Navíc můžete i již přijatou zásilku do 14 dnů bez udání důvodů vrátit. Ta rada, zavolat na zákaznické centrum, je dobrá, jen počítejte s tím, že se vás budou snažit přemluvit, třeba vám nabídnou delší interval mezi dodávkami, nebo tak. Ale pokud odřeknete, respektují to.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.