Matka problém - jsem pod dohledem

Od: Datum: 04.03.13 21:30 odpovědí: 4 změna: 05.03.13 12:49

Dobrý den, je mi 17 let a studuji 3. ročník gymnázia, příští rok budu maturovat a potom pokračovat na vysoké. Mám prroblém s rodiči. Chci mít dobré známky a vzdělání, a proto se docela často učím, nebráním se domácím pracem, ale vadí mi, když se v pokoji učím a musím chodit každých 10 minut někde, abych ji vysvětlil, že opravdu nemám hlad. Mně to vadí, musím se učit v kuse.Ve škole máme system bakalari, nemáme žákovské ( známky se dávaji na internet). Dnes se mi třeba stalo, že tam moje matka zapátrala a uviděla tam 5 jedniček 3 dvojky a jednu 5. Tak ke mě přiběhla do pokoje co to má znamenat, vůbec jsem nevěděl co se stalo, myslel jsem si, že se stala nějaká katastrofa a ona že prej jaktože mám pětku tak se podívám a vidím ji, ale opravdu si nepamatuji z čeho to bylo tak řeknu nevím a ona začne řvat, že se pořád učím a žádné výsledky a že se chovám jak h*vado a takové kecy. Možná to vypadá, že se učím kvuli ní, ale není to pravda. Příští rok doufám odmaturuji a odejdu někde na vš, ale přece si takhle nenechám s*át na hlavu? Doma se učim dostanu 8x výborný ..chalitebný a ona se do mě začně navážet že se učím a žádné výsledky, asi vidí jenom tu pětku nebo co? Už jsem si zvykl a mé matce vysvětlit po dobrém nic nejde, tak prosím o radu, jak ji mám tu její náladu ještě co nejvíce znechutit? Samozřejmě, že se jí snažím vyhýbat a všímat si jí co nejméně a pokud možno promluvit na ní jen pár vět za den, ale chtěl bych nějakou radu, co mám říct, abych ji zasadil KO, až zase bude mít tendence mi něco vyčítat.

s pozdravem M.

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.03.13 21:44