Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Uherské Hradiště, Staré Město

Od: milancukrar® odpovědí: 15 změna:

Vážení a milí kolegové.

Ve dnech od 1.5 do 5.5 2013 budu pobývat v uvedené lokalitě. Neznám okolí, rád bych ho poznal, v okruhu do 50 km. Kam mě milý kolegové pošlete? :)

Zkrátka program na středu, čtvrtek a pátek. Sobota a neděle patří motorkám...

Děkuji za nápady.

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Hrad Buchlov

Zámek Buchlovice

Uherský brod - muzeum J.A. Komenského

Velká Javorina - na pomezí Moravy a Slovenska

Bojkovice - zámek Světlov

Luhačovice - lázně

Do Blatnice na víno;)

Na Velehrad...

(tož ať sa Vám u nás na moravském slovácku lůbí přeje rodák z Uh.Brodu)

hodnocení

Ok, díky již studuji, páč zámek Buchlovice jsem již byl, ale jen na zámku, nikoliv na hradě. Páč ten byl zavřen.

ostatní musím prostudovat..

dík,.

hodnocení

1x

zajedte si na velehrad mrknout na ten jejich obrovskej kostel já tydle stavby moc nemusim ale todle je velký a uvnitř docela pekný a dá se skouknout i to jejich podzemí

velehrad.maticevelehradsk/...

laybor*

Buchlov bude asi ještě uzavřen, Hrady se otvírají později,

do 50 km je Zlín , z UH jen 30km, Batův mrakodrap(21budova) ,Zámek,Kongresové centrum, v UB aqua park,atd
doplněno 03.03.13 16:11:
Základní informace o Kongresovém centru

Multifunkční komplex je situován v centru města a skládá se ze dvou samostatných funkčních celků: Kongresového centra Zlín, jehož investorem je statutární město Zlín a budovy Univerzitního centra ve Zlíně, jehož investorem je Univerzita Tomáše Bati. Mezi městem a univerzitou byla v roce 2003 uzavřena dohoda o spolupráci na projektu Kulturní a Univerzitní centrum Zlín. Cílem projektu bylo vybudovat kvalitní infrastrukturu pro pořádání kulturních a společenských akcí, moderní zázemí pro zlínskou Filharmonii Bohuslava Martinů, získat reprezentativní prostory rektorátu a vědeckotechnické knihovny nově vzniklé Univerzity Tomáše Bati.