Nechtěná menstruace

Od: Datum: 28.02.13 12:33 odpovědí: 2 změna: 28.02.13 12:54

Ahoj. :)

Mám problém. Menstruaci mám už asi 3 roky, ale stále nepravidelně. Asi 5× za sebou jsem to měla pravidelně, ale teď se mi to zase znepravidelnilo. Ta dobu, které je mezi dvěma cykly se mi zmenšila, tzn. že to mam vlastně častěji, než mam mít. Už jsem sem jednou psla o tom, že trpím strašně velkými bolestmi, ten první den, kdy to dostanu... Teď ale mám jet v neděli na hory a pokud to dostanu po tom intervalu dní, jako minule, tak mi to vychází právě na tu neděli. Hodně tomu i nasvědčuje, už týden mi bolí záda a včera mi bolely svaly. To je vždycky taková předehra. *bum*

Prosím vás pomozte, na gyndě jsem ještě nebyla, prášky neberu a v neděli to prostě nesmím dostat. V září, když jsme měli jet na seznamovák, tak jsem to měla dostat, byla jsem z toho tak psychycky vedle, až jsem ti to nakonec přivolala a dostala jsem to ještě o prázdninách,takže jsem byla OK. Ale teď jsem si nic nepřivolala a teď už vlastně ani přivolat nechci. Byl by to i děsnej trapas, po tom, jak jsme všechno hrozně plánovali, by si ještě kámoš myslel, že jsem mu lhala a chci se z toho vykroutit...

Ten prášek, co má oddálit menstruaci si asi vzít nemůžu, pokud to v podstatě ani dostat nemam (nebude to 28dní)..chci říct, že já stoprocentně nemůžu říct, že to dostanu, protože to správně dostat nemam, ale vím, že to dostanu...*uf*

Kdybych si ten prášek vzala v sobotu a pak v neděli, stalo by se něco? I kdyby se to tělo ještě na menstruaci nepřipravovalo a já si to v podtstě vzala jen jako prevenci? Mohla bych to totiž klidně dostat až na horách a tam bych pak asi umřela bolestí... Ale teď si říkám, že on i ten prášek může mít nějaké vedlejší účinky. Aby mně pak nakonec nebylo blbě jen po tom prášku.

Prosím pomozte!...

*andel*


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.02.13 12:53
avatar

Chyba je, že sis za tři roky nenašla čas zajít na gynekologii. Problémy s nepravidelností by už po 3 letech být neměly.

Smiř se s tím, že menstruace pravděpodobně přijde a nezasuhuj do hormonální rovnáhy svého organismu, kterou máš i bez uvedených léků rozhozenou.

Žádný lék, ovlivňující hormonální rovnováhu organismu, bys neměla brát bez doporučení lékaře!

doplněno 28.02.13 12:53:

Oprava: ... nezasahuj ...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.02.13 12:54
avatar

Já myslím, že se nedá poradit nic jiného, než zajít na gynekologii, a poradit se s lékařem.

Na tu gynekologii byste měla zajít, tím spíš, že jste tam ještě nebyla.

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.