Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyhřezlé ploténky vs bolest varlat

Od: tomb* odpovědí: 12 změna:

Ahoj,dnes jsem byl u lékaře a ten mi řekl po mém zdělení obtíží,že mám zřejmě na 90% vyhřezlou ploténku! Je možné že toto onemocnění provází bolest ve varleti? Děkuji za radu? Tom.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

jabraka*
hodnocení

2x

Bolest,pocházející od bederní páteře,se mohou šířit od té páteře kamkoliv.Je tam velké rozvětvení nervů,které vedou do dolních končetin a celé pánve.

JABRAKA

hodnocení

0x

Domnívám se, že ne. Ale proč jste tuto otázku nepoložil onomu lékaři je mi záhadou... *nevi*

tomb*
hodnocení

A jak jste přišel na to,že jsem tuto otázku nepoložil lékaři?

Jednoduše, položil jste ji až nám. Pokud jste ji položil i lékaři, proč jste jeho vyjádření nezmínil stejně jako ostatní informace?

tomb*
hodnocení

Lékaři jsem jí položil také,ale sem jsem to nezmínil schválně abych se ujistil jestli to můj obvoďák jen tak neplácl!

A co teda řekl? Mám pravdu? ;)

tomb*
hodnocení

Pravdu podle jeho názoru nemáš! Vyhřezlá ploténka tlačí na nervy a to prý může způsobovat i bolest ve varleti!

Z čehož vyplývá, že věřit lékaři je lepší, než nějakejm domněnkám na poradnách. A hlavně, dočetl ses toho, čeho ses dočíst chtěl. Ale co s tím teď budeš dělat? *modla*

tomb*
hodnocení

Nu co asi, jdu na větší vyšetření k neurologovi do vojenské nemocnice v Práglu a tam uvidím co dááál! Čau.T.

mil®

Ano, dojít k neurologovi a ten tě pošle na rentgen a na CT atd. Jinak mi pomáhá a nejen mně, B-Komplex forte, je volně prodejný a stejně si ho i sreceptem zaplatíš.

tomas*
hodnocení

0x

Možné ano, pravděpodobné ne. Kořenové syndromy, čili onemocnění, kdy je nerv při výstupu z kanálu páteřního drážděn vyhřezlou meziobratlovou ploténkou, mají mnohem častěji jinou disrtibuci bolesti, iritace do varlete je u nich velmi netypická, byť ne zcela vyloučená. Pokud je bolest ve varleti dominující obtíží, hledal bych příčinu jinde.

tomb*
hodnocení