Jak nabrat, když mi to nejde?

Od: Datum: 27.02.13 20:14 odpovědí: 5 změna: 28.02.13 09:29

Dobrý večer, je mi 17, posiluju, ale chci být mohutnější, větší..pořád se držím na 58kg..jenže když já hodně jím, tak třeba naberu, ale mám rychlý metabolismus, takže to mam hned zpátky dole :-/ ..nevíte někdo jak bych mohl nabrat s rychlým metabolismem?Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.02.13 20:20
avatar

Jak přibrat se tu v minulých týdnech řešilo už mnohokrát. Zadejte si to do modrého rámečku nahoře a najdete odkazy...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: youngman*
Datum: 27.02.13 23:12

Všechno jde..někomu snáz někomu hůř ale když to budeš chtít tak svaly nabereš prostě je to možný. Nebudu se tady rozepisovt o metodách v kulturistice který jsi si jistě přečetl ale pro přesnost. Ta pyramida posilování stojí na 3 základech a to: správný trénink - správná výživa - správný odpočinek. Pak hrají roli věci jako genetika, sociální aspekty a taky finance to je jasný..

posilovna - těžší váhy (nepřehnat!) menší počet opakování cca tak MAX do 10x (lepší 8,6,4), a delší pauza mezi další sérií.

strava - sacharidy jako energie - hodně ..bílkovina stavební látka svalu taky hodně. (vlákniny vitamíny tekutiny! atd..)

spánek - tělo regeneruje a svaly rostou při odpočinku ne při cvičení (to víš)

Když říkáš že rychle spaluješ tak max.omezit další výdej energie - neběhat nehrát fotbal do školy jezdit ne chodit atd

Důležité - cvičit základní svalové partie na základních cvicích jako je dřep..tlak na lavici..mrtvý tah (OPATRNĚ!) tlaky za hlavou na ramena..výpony na lýtka..biceps.zdvih..triceps tlak na rovný lavici. nezapomínat na břicho - bez něj je narostlý tělo i tak směšný)

pokud zvládneš techniku na strojích cvičit čínkama - to je na rozvoj síly a hmoty. stačí posilovna 3x týdně. Někdy 4x 5x už je moc.

nepít a nehulit (jako já) :D

doplněno 27.02.13 23:16:

Nepřehánět to s celkovou dobu cvičení v jednom dni. Když člověk nekouká po ostatních jak na tom jsou a po holkách dá se kvalitní cvičení udělat za 1 hod, + - 15 min, víc ne pak je zbytečný výdej enrgie a jsi tam kde jsi byl.

Věkem se ale i tak všechno zpomalí a přibírá se snadněji takže je to v poho

doplněno 27.02.13 23:23:

typický ektomorf který pomalu nabírá a o to víc je postava nakonec hezčí protože je minimálně tělesnýho tuku

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 27.02.13 23:17
avatar
Jestliže máš rychlý metabolismus, tak to nemůžeš nabrat vůbec. To tak nefunguje, ze to napřed nebereš a pak zase shodíš. Buď ho máš rychlý a nepribiras nebo priberes a váhu si udržíš. Nicméně myslím, ze 58 je na 17 let akorát. Pokud chceš nabrat, jez pravidelně.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.02.13 08:53

Nie na všetko existuje návod a nie všetko je v tomto svete možné. Človek jednoducho len program a musí sa vedieť zmieriť s tým že drtivú vecí v živote nedokáže zmeniť a keď aj tak nedostatočne (toto platí len teraz pretože túto vetu v budúcnosti bude negovať genetické inžinierstvo). Jednoducho treba si uvedomiť že zdravie, krása, inteligencia, rýchlosť učenia, rýchlosť adaptácia atď všetko je dané geneticky a ty to neovplyvníš aj keby si sa na hlavu staval. Nikdy nebudeš vypadať ako alfa samec ktorý ma oproti tebe dvojnásobné množstvo svalových vlákien mohutnejšiu kostru a k tomu prispôsobený metabolizmus (teda aspoň nie v tomto čase a priestore)

Tie najdlôležitejšie veci čo sa týka naberania svalov sú (model v kulturistike) na prvom mieste je genetika potom dlho dlho nič potom je na druhom mieste doping na treťom strava a až nakoniec tréning.

Takže ak nechceš byť kulták tak k tomu aby si sa dostal na svoje genetické maximum ti stačí toto:

1. správna strava (zamerať sa na sacharidy komplexné a plnohodnotné bielkoviny cca 1,4 g na kg hmotnosti)

2. silový tréning zameraný na hlavné svalové partie (ťažšie váhy okolo 6-8 opakovaní a dlhšie prestávky 2-3 minúty a menej sérii tak okolo 6 na partiu, cviciť dva - tri krát do týždňa s tým že celé telo precvičíš raz za týťdeň)

3. zo suplementov doporučujem len protein pokiaľ možno tak vaječný (osobne so srvátkovým som počas mojho 15 ročného pôsobenia v kulturistike nikdy nemal dobré výsledky - (kreatín nedoporučujem pretože svaly nebuduje len zavodňuje takže dočastne budeš vypadať lepšie ale po vysadení sa scvrkneš nazad. Čo je horšie je že môže výrazne urýchliť vypadávanie vlasov ak máš genetickú predispozíciu. Na ostatné suplementy sa vykašli pretože sú to vyhodené peniaze)

4. po tréningu dopraj odpočinok (ísť sa opiť na disku po tréningu ti na svaloch moc nepridá :)

5. obmedz aeróbne aktivity ak už nejaké nutne potrebuješ tak skús plávanie raz do týždňa

6. obmedz všetky stimulanty typu kofein a nikotín

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.02.13 09:29
avatar

Zachovej klid, protože jak za rok nebo dva přestaneš růst, pak se všechno změní, jen ta chuť k jídlu ti zůstane. No a pak to přijde. Jsou takoví, kteří v devatenácti měli míry 193/75. Dnes můžou tak leda vzpomínat, protože dostat váhu pod 110 kilo je tvrdý boj a pod 100 kg je sci-fi.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.