Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamní vzorky záměrně kvalitnější?

Od: qwen odpovědí: 4 změna:

Ahoj, stala se mi " zajímavá " věc. Před časem jsem koupila časopis, ve kterém byly čaje, jako reklamní vzorky. Když jsem čaje ochutnala, byly tak fantastické, plná silná chuť, vůně, barva a i dost sladké, že jsem měla chuť pochroustat i ten hrnek. Zanedlouho jsem je natěšená koupila, ovšem těď mám chuť s tím hrnkem švihnout o zem. *bum* I při stejném množství vody, je to 50 % odvar. Přidala jsem si citrón, med, ztratila iluze. :D Už se vám to taky stalo u nějakého zboží?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

honzmalatny*
hodnocení

3x

Napadá mě jen jedinné.Když ptáčka lapají...

Sám jsem se s tím nesetkal,ale věřím tomu že to tak je.

 

majsterjoe*
hodnocení

0x

Stejny caj, stejne mnozstvi, stejny obsah?

qwen
hodnocení

Přesně tak, úplně mě to zarazilo, je slabší, obyčejný. Není to výmysl, ten rozdíl je fakt velký. Proto mě zajímá, jestli se to stalo i někomu jinému. Napadlo mě právě, že chtějí nalákat a edici na reklamu dělají silnější. Co vy na to?

 

iz*
hodnocení

0x

Mně nepřijde moc pravděpodobné, že by výrobce pro reklamu připravoval extra vzorky (linku má jen jednu).

Spíše si myslím, že reklamní vzorky jsou "rychloobrátkové zboží", že se v případě reklamního vzorku můžete setkat jen s krátkodobě uskladněnými (= nevyčichlými) vzorky.

Skladování výrobků ve skladech ani u prodejců však výrobce ovlivní jen těžko. Možná, že jste zakoupila špatně (nebo příliš dlouho) skladovaný výrobek.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]