Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

VŠ studium - výše kapesného

Od: ddasa* odpovědí: 7 změna:

Dobry den,mam dotaz kolik davate detem na studium VS na mesic?Myslim tim na vsechno kolej,strava,doprava domu na vikendy a zpet-nechci sveho syna omezovat,ale jsem samozivitelka otec plati jak chce /neustale,unavne,zdlouhave resime/-dekuji

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Nemám přehled, jak je to v Ústí s brigádami, ale myslím, že by bylo adekvátní, kdyby jste mu zaplatila kolej a jídlo, a na ostatní si přivydělal sám.

astar*
hodnocení

0x

Nepíšete, v jakém městě bude syn studovat, je celkem velký rozdíl mezi Prahou a ostatními městy. Za mě- studuju v Brně a vystačím si v pohodě s 5000/měs.

ddasa*
hodnocení

bydliste syna je Chmomutov studuje v Usti /nad Labem nekdy jezdi domu kazdy vikend nekdy,az za 14 dni kolej stoji 3000,-mesicne

doplněno 23.02.13 15:07:

pardon Chomutov :)

stirecek*
Dcera platila na koleji 1900kc, teď mají pronajaty byt a tam platí kolem dvou tisíc.
vsgrad
Cenik koleji UJEP zde (platny od unora, predchozi ceny jsem nenasel). Jidlo (polevka + hlavni jidlo + caj) stoji 39Kc. Vice informaci primo na strankach Spravy koleji a m/....

zepe*
hodnocení

0x

Ja bych řekl že syn by jsi mohl určitě také přivydelat na školu a tím vám trochu pomoc přeci jenom delate to to pro nej.

vsgrad
hodnocení

0x

Jestli vas zajima, kolik mu mate davat, tak si nechce ukazat slozenku za zaplacenou kolej, kolik stoji kantyna, kolik cesta vlakem, pak to poscitejte, dejte mu par drobnych navic a mate to. Pocitejte s jednorazovymi vetsimi naklady na zacatku kazdeho semestru (ucebnice, kancelarske potreby, poplatky).

Z osobni zkusenosti vim, ze nekteri spoluzaci vytahovali z rodicu i dvojnasobek toho, co jsem potreboval k preziti ja. Jenze ja nechodil do klubu, hospod a za "zabavou". Chodil jsem jenom do skoly a dalsi vetsinou bezplatne nebo bezne mimoskolni aktivity. Jezdil jsem domu kazdy vikend (s vyjimkami o zkusebnim).