VŠ studium - výše kapesného

Od: Datum: 23.02.13 14:56 odpovědí: 7 změna: 24.02.13 13:13

Dobry den,mam dotaz kolik davate detem na studium VS na mesic?Myslim tim na vsechno kolej,strava,doprava domu na vikendy a zpet-nechci sveho syna omezovat,ale jsem samozivitelka otec plati jak chce /neustale,unavne,zdlouhave resime/-dekuji

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: astar*
Datum: 23.02.13 15:00

Nepíšete, v jakém městě bude syn studovat, je celkem velký rozdíl mezi Prahou a ostatními městy. Za mě- studuju v Brně a vystačím si v pohodě s 5000/měs.

Ohodnoceno: 0x

Od: ddasa*
Datum: 23.02.13 15:06

bydliste syna je Chmomutov studuje v Usti /nad Labem nekdy jezdi domu kazdy vikend nekdy,az za 14 dni kolej stoji 3000,-mesicne

doplněno 23.02.13 15:07:

pardon Chomutov :)

Datum: 24.02.13 12:13
Dcera platila na koleji 1900kc, teď mají pronajaty byt a tam platí kolem dvou tisíc.

Od: vsgrad
Datum: 24.02.13 13:13
Cenik koleji UJEP zde (platny od unora, predchozi ceny jsem nenasel). Jidlo (polevka + hlavni jidlo + caj) stoji 39Kc. Vice informaci primo na strankach Spravy koleji a menz UJEP.

Od: zepe®
Datum: 23.02.13 15:11

Ja bych řekl že syn by jsi mohl určitě také přivydelat na školu a tím vám trochu pomoc přeci jenom delate to to pro nej.

Datum: 23.02.13 16:05

Nemám přehled, jak je to v Ústí s brigádami, ale myslím, že by bylo adekvátní, kdyby jste mu zaplatila kolej a jídlo, a na ostatní si přivydělal sám.

Ohodnoceno: 2x

Od: vsgrad
Datum: 24.02.13 01:28

Jestli vas zajima, kolik mu mate davat, tak si nechce ukazat slozenku za zaplacenou kolej, kolik stoji kantyna, kolik cesta vlakem, pak to poscitejte, dejte mu par drobnych navic a mate to. Pocitejte s jednorazovymi vetsimi naklady na zacatku kazdeho semestru (ucebnice, kancelarske potreby, poplatky).