Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak předcházet únavě?

Od: spanicka odpovědí: 6 změna:

Dobrý večer.Co mám dělat proto,abych byla méně unavná?.Hrozně ráda spím,ale jelikož studuji,tak nemůžu spát třeba tak dlouho,jak jsem zvyklá o víkendech.O víkendech kllidně spím i 12 hodin a to nemám po žádným extra náročným dni(noci).Prostě je to droga :).A přes týden,ráno vstanu,ve škole funguji v pohodě cca do 12,pak na mně příjde poobědní únavá,ale vydržím to( protože musím),ale když příjdu domů ,padám unavou a to nemluvě o tom,když mám spousu učení a musím si něco nabít do hlavy.Co s tím? existuje nějaká babská rada,jak být odpoledne a večer více aktivnější?.

P.S.V noci spím přes týden těch 6-8 hodin(je mi 18).Papám celkem pravidelně,ale někdy nestíhám snídat :).

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x
Dle mého soudu máte přetížená játra,proto ta únava.Kupte si bylinné čistící čaje,např.kopřivový nebo s červenou řepou,pak také potřebujete velikou dávku vitamínu C ,B,Zinek a Hořčík.Na ta játra Ostropestřec mariánský!

hodnocení

0x

musis si zvyknout a porad neco delat , je jasne ze kdyz sednes k uceni co te nebavi a jeste ctes , nebo cucis na bednu tak te to bere , to snad kazdeho. Je potreba si zvykat , do budoucna se bude hodit , ber ze casem budes mit dite , celou domacnost a praci *smich*

iz*
hodnocení

0x

Naučte se snídat a ráno i v průběhu celého dne zvyšte přísun vitamínů - ovoce (toho trochu méně) a syrové zeleniny.

ladinpraha*
hodnocení

0x

Dodržuj nějaký rytmus dne a tělo si na něj zvykne. A když máš čas, tak se vyspi. Mně už dneska spánek připadá jako ztráta času. Když jsem byl mladý, také jsem několikrát spal. A bylo to krásné.

stirecek*
hodnocení

0x