Myslím si, že nic nedokážu

Od: Datum: 17.02.13 22:56 odpovědí: 7 změna: 18.02.13 07:31

Dobrý den, je mi 16 a studuji na anglickém gymnáziu. Už dlouho mě trápí taková věc. Bojím se, že v životě ničeho nedosáhnu. Ve škole jsem spíše nadprůměrná, známky mám jedničky, dvojky, vyjímečně nějaká ta trojka, ale v ničem jednoznačně nevynikám. Mám docela představu o tom, co bych chtěla studovat, ale po vysoké (jestli ji vůbec zvládnu), co můžu dělat? Mám spoustu kamarádů, kteří mají třeba horší známky, ale umí něco, čím se vždy mohou uživit. Kamarádka od tří let závodně lyžovala- v případě nouze o zaměstnání si udělá krátký kurz a bude špunty ve skiareálech učit jezdit. Další kamarád zvládá grafiku, jiný zase opravuje auta. Já prostě neumím nic. Jo jazykům věnuji větší píli, než spolužáci, ale znám i lidi, kteří mluví PLYNNĚ čtyřmi jazyky a nemůžou sehnat práci. A to já ještě neumím pořádně ani dva. Naši ve mě mají důvěru a mají na mě obrovská očekávání, protože jsem vždy byla takový ten "premiant", teď už sice nejsem, ale považují mě za hrozně chytrou, což podle mě není pravda. Ani nevím, jestli potřebuji nějakou radu, jen jsem z toho nešťastná. Při vší té nezaměstnanosti můžu nakonec skončit i s vysokou školou u pokladny..

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.02.13 23:06

U pokladny skončit můžeš. Bohužel realita, co si budeme namlouvat. I když si myslím, že se zbytečně podceňuješ, je to pořád lepší, než si malovat vzdušné zámky a pak být zklamaná. Takhle můžeš být jen mile překvapená. A určitě něco umíš.

Ohodnoceno: 0x

Datum: 17.02.13 23:08