Uplynutí lhůty rekl. servisu

Od: Datum: 16.11.12 13:48 odpovědí: 9 změna: 16.11.12 18:24

Zdravím,

dal jsem notebook do autorizovaneho servisu v zarucni dobe a za necely tyden vyprsi 30ti dení lhůta. Chci se jen zeptat jaká budu mít práva, jestli budu moct prostě přijít a požádat třeba o vrácení peněz. Děkuji

doplněno 19.11.12 11:00:

Ví někdo prosím, jaká mám práva, když je to v autorizovaném servisu HP?


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mowla*
Datum: 16.11.12 14:04
 

Reklamaci ti uznali? - pokud ano - a reklamace nebude vyřešena opravou (nebo jinak), máš právo na odstoupení od kupní smlouvy - tedy na vrácení peněz...

doplněno 16.11.12 14:23:

No - tak doufej, že touchpad nepřijde - pokud prodejce (servis) nestihne vadu odstranit do 30 dnů, je další postup jakoby byla závada neodstranitelná (pokud tedy zákazník výslovně nesouhlasí s prodloužením reklamační doby) - tedy zákazník má právo na výměnu zboží nebo vrácení peněz...

Servis by ti měl vystavit potvrzení o ´neodstranění závady´ v reklamační lhůtě a následně prodejce vrátit peníz...

doplněno 16.11.12 14:25:

Jo - ze servisu si samozřejmě musíš vzít i ten notes - a spolu s potvrzením o jeho neopravitelnosti dodat prodejci...

 
Od: wallkysek*
Datum: 16.11.12 14:13
 

Reklamace uznána byla, stále se prý čeká na díl. NTB jsem tam dával, protože pískal ventilátor (ten už vyměnili) a občas nefungoval touchpad, který dosud nepřišel. Oboje bylo uznáno. Já bych upřímně byl radši kdyby mi vrátili peníze, protože přeci jen sem to tam dával v poslední den záruky a nebylo by na škodu vyměnit stroj za novější.

Od: prochy35*
Datum: 16.11.12 14:04
 

No tak odstoupit se dá od smlouvy když je závada neodstranitelná ale peníze určitě nebude vracet servis ale prodejce. Je to poněkud komplikované

doplněno 16.11.12 14:08:

A hlavně servis by se měl vyjádřit jaký je problém s NTB a podle toho se dá postupovat dále. Každopádně do 30 dnů ti musí dát vědět důvod závady jinak se obrátit na čoi, která sice jen řeší nevyřízení reklamace ale na postrašení stačí. Jinak nevyjádření se k reklamaci není důvod k odstoupení od smlouvy

 
Od: buss®
Datum: 16.11.12 14:21
 

Vizte OZ od § 612 a zákon na ochranu spotřebitele, postupovat dle něj. U servisu se neuplatňuje právo na výměnu či zrušení kupní smlouvy, která se uplatňuje u prodávajícího.

 
Od: wallkysek*
Datum: 16.11.12 14:23
 

Můžete mi poradit tedy, jak mám dále postupovat, když díl nepřijde do uplynutí té lhůty?

doplněno 16.11.12 18:50:

Víte, já nemám ntb jen tak pro prdel, dělám školu a musím pracovat. Jenže už si měsíc musím pučovat zastaralý ntb od prarodiču. Dochází trpělivost.

Od: prochy35*
Datum: 16.11.12 14:45
 

No pokud pominu to že z vychcanosti chceš novej ntb , tak bych se optal kdy jim díl dorazí a počkal. Jinak se můžeš soudit, na to máš právo. A pokud mohu mluvit za sebe tak bych ti nedal nic, protože reklamace v poslední den záruky jsem už taky zažil. Jo čechy hezké, čechy mé , je mi z toho pěkně zle

 
Od: wallkysek*
Datum: 16.11.12 18:24
 

na otázku, kdy dorazí díl, kterou sem položil včera, mi bylo odpovězeno že sami nevědí!

Datum: 16.11.12 15:28
 

dal jste ho do servisu ,nebo jste něco reklamoval?

 
Od: wallkysek*
Datum: 16.11.12 18:14
 

Dal jsem ho k reklamaci do autorizovaneho servisu.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.