Dárce krve - bolest ruky

Od: Datum: 14.02.13 07:18 odpovědí: 6 změna: 14.02.13 15:33

Prosím, máte zkušenosti s dárcovstvím krve a následné bolesti ruky? Je to už týden po prvním odběru krve jako dárce a ruka fest bolí. V místě vpichu jehly docela hnusná modřina a ruka bolí spíš jakože žíly nebo v oblasti svalu nad vpichem. Tak nevím, jestli to tak má být, nebo došlo k nějakému zánětu žíly nebo čeho?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 14.02.13 08:02
avatar

Dobrý den,nestiskla jste si pořádně po odběru místo vpichu a "vylilo" se Vám trochu krve pod kůží.Příště pořádně stisknout a držet.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: usula
Datum: 14.02.13 08:16

O tu modřinu ani tak nejde. Spíše o tu bolest ruky. Jako mně to připadá takové divné, aby ruka tak moc bolela po odběru krve a už je to týden. Je to bolest jakoby žíly.

Datum: 14.02.13 08:19
avatar

Je to možné,jedná-li se o první odběr.Já například chodím jen na levou ruku,protože mě to také z pravé bolí.Proč to nevím,levá je vždy v pohodě.třeba nerv nebo kdo ví co. Zkuste příště druhou ruku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.13 09:46
avatar
Příště si řekni o škrtidlo ať se ti tam neudělá taková modřina. Podle mě jak ti to nateklo pod kůži tak ti to někde tlačí na nerv. Týden je už ale dost dlouhá doba. To by se mělo už pomalu samo vstřebat. Asi by bylo lepší se dojít poradit s obvoďákem jestli tam opravdu není nějaká zrada.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.13 13:15
avatar

Asi před měsícem se mi to stalo také. I když chodím dlouhá léta, tak to nějak nesedlo, ruka mě také bolela týden. Také jsem měla modřinu téměř 10 dní. Opravdu do chce po odběru pevně stlačit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.02.13 15:33
avatar

Dobrý den. Může to být způsobeno mnoha věcmi. Mohla na Vás sestřička zvolit příliš silnou jehlu, to někomu také nedělá dobře. Jde o to, že říkáte, že máte modřinu. To znamená, že Vám buď praskla žíla, což byste ale poznala již během samotného odběru (kolem místa vpichu by se Vám vylévala krev a bolelo by Vás to) a nebo je druhá možnost - krev se Vám kolem místa vpichu vylila až po skončení odběru, to znamená, až při vytahování jehly, respektive po jejím vytažení. To se může stát. Buď byla moc opatrná sestřička a nestihla Vám tam přiložit rychle savý čtvereček nebo tampónek, a nebo na Vás zvolila moc tlustou jehlu. Nebo máte třeba řidší krev. Stává se to, je to běžné. Každopádně si kupte v lékárně Heparoid. To je taková moc šikovná mastička, která se postará o to, že nevznikne zánět, a jestli již vzniknul, což je možné, tak Vám ho odstraní. Každopádně se Vám postará o to, že Vám daleko rychleji modřina zmizí. Stojí do 100Kč a měli by ho mít v každé lékárně. Je to volně prodejné léčivo. Hodně štěstí a nic si z toho nedělejte, to se stává ;)

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.