Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Operace achylové šlachy vs nechodím

Od: marfusenka* odpovědí: 4 změna:

Dobry den

Jsem po operaci achylové šlachy od roku, 7. 11. 2011. A do dnešního dne nechodím na nohu a stížnosti na lékařskou komoru nezabrali a ani když jsem si stěžovala u lékaře , ktery mě operoval tak nic vždycky mi bylo řečeno že je to tak a chce to čas ale myslím ýže mi právě došla trpělivost. Do dneska nechodím. Mam z toho zničenou páteř a jsem id, ale ne jen to těch nemocí maám hodně a když člověk nemuže chodit už je to moc. Tel. 733347269. Paní vlasta grobářová.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

uska*
hodnocení

0x

Dost málo informací - proč nechodíte? Našlapujete na nohu? Co dělá noha? Absolvovala jste rehabilitaci nebo čekáte, že se stane zázrak. Nebo doma cvičíte? Poradil vám odborník co cvičit? Plavat se dá i s tímto postižením a voda dělá v rehabce zázraky. 2 měsíce od zákroku není tak moc, ale při intenzivní péči a správně udělané operaci byste musela pokroky vidět.

doplněno 01.02.13 15:48:

omluva - přehlédla jse datum

johhny16*

Pozor paní psala že od 7.11 2011 to je rok a tři měsíce ne dva měsice..

marfusenka*
hodnocení

Ano psala jsem že je to 7. 11. 2011 a ano mam za sebou rehabilitace a cvičení ve vodě a všelijaké antibiotika ale nic z toho nezabralo a taky když jsem si stěžovala že tam něco mam tak nic jen vyplach a převaz a domu nikoho sem nezajímala a myslím že to bylo odfláknuto dodnes nechodím mam ji nehyblivou , boles že se to někdyy neda vydržet, je to rok a tři měsíce a ne 2 měsíce to už je co říct. Nemyslíte? Nakonec jsem odešla k jinému dok. A tam my vytáhli stehy co už dávno měly být pryč. Ale stejně je to nanic bolesti jspu stále. Přemýšlela jsem že to už dam i do televize ale nevím jak na to.

drejdl*
hodnocení

0x