Vysazení antidepresiv-náhrada

Od: Datum: 27.01.13 21:18 odpovědí: 8 změna: 29.01.13 01:29

Ahoj, vysazuji antidepresiva, beru je rok a půl , samosdřejmě po konzultaci se špičkovým psychiatrem, a podařilo se mi vysadit na půl tbl, už sem si myslel že mám vyhráno a je to tu, abstaky, ikdyž ne drastické jako deprese ale podrážděnost, dezorientace apd.jednou sem je začal brát, a jednou to musí skočit, s tím sem smířenej, abstaky nebudou pořád, tak se chci zeptat, jestli někdo nemá nějaký nápad jak to nahradit tedy spíš čím, se zabavit, co vyzkoušet nového?Napadlo mě,že si koupím flašku dobrého pití, a když to na mě dolehne, dám si panáka- jen jako lék vše s mírou. díky za rady .


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: hop®
Datum: 27.01.13 21:29
avatar

Hele, hlavně opatrně, jestli jsi fakt nemocný, tak ty prášky maj určité opodstatnění, radši to konzultuj s Tvým doktorem. Moje kamarádka má maniodepresivní psychózu, vysadila prášky, čtrnáct dní byla v pohodě a pak to na ni padlo a málem zařízla kuchyňským nožem vlastní dceru...

A ten alkohol asi nebude dobré řešení, nevím, pokud do toho chceš jít, měl by Tě někdo mít pod kontrolou, pod nepřetržitým dozorem. Nemozi hlavy jsou fakt swině, pozor na to, nepodceňuj to...

Ohodnoceno: 2x
 
Od: vysa22
Datum: 27.01.13 21:36

neboj se, sám sem věděl do čeho jdu. Sebevražedný sklony nehrozí na to se mám moc rád :D a agrese taky ne. Max někomu vynadám :D už jsem se zbavil diazepamu to bylo horší, tady se jedná o neurol, diazepam jsem měěl na spánek

Od: uska®
Datum: 27.01.13 21:37

Jít si zaběhat. 100% pomůže od jakékoliv závislosti v poslední fázi léčení a to je i váš případ. Běhat můžete v létě, v zimě, v dešti , ve dne, v noci ... kdykoliv. Pokud byste byl vyjímka, která potvrzuje pravidlo, tak si alespoň utužíte zdraví a zvýšíte kondičku. Za pokus to stojí.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 27.01.13 22:49
avatar

Pokud máte při vysazování antidepresiv problémy, pociťujete abstinenční příznaky, asi je vysazování rychlé, a musíte je vysazovat mnohem pomaleji.To byste měl řešit se svým "špičkovým" psychiatrem. Pokud je pan psychiatr, jak píšete "špičkový", neměl by dopustit, abyste měl takovéto stavy.

Jinak k antidepresivům alkohol v žádném případě nepatří a k psychickým problémům pochopitelně rovněž. To Vám snad pan doktor ani říkat nemusel, to je všeobecně známo. Alkohol je jako řešení psychických poruch cesta do pekla.

Běžte si tedy zaběhat, nabo se alespoň projít, pohyb při psychických problémech vždy pomáhá, a jinak vše proberte se svým lékařem. A na alkohol zapomeňte. Horší nápad jste už mít nemohl.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 28.01.13 00:48
avatar

Alkohol rozhodně ne!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.13 13:58
avatar

Alkoholem si moc nepomůžete, je to droga stejně návyková jako antidepresiva. Jestli chodíte ke "špičkovému" psychiatrovi, proč se neradíte s ním? Antidepresiva se vysazují zásadně podle lékaře. Možná, že místo té flašky dobrého pití byste měl absťák přemoci pohybem, prací, fyzickou činností - jít se proběhat tak daleko a tak moc se unavit, že na nějaký absťák nebudete mít už žádné myšlenky,protože padnete doma únavou. Pokud toto nezvládnete, tak nejste ještě na vysazení antidepresiv zralý. Vy musíte chtít! Alkohol je jen berlička, která vás vrátí zpátky.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 28.01.13 14:05

skoda slov

doplněno 29.01.13 10:17:

Prece jen napisi tech par slov,jelikoz mi to neda.Zajdete k lekari,aby jste davky snizoval pomaleji.Rychle ,nebo naraz,muze s clovekem poradne zacvicit a spachat i sebevrazdu a muze zit v te nejlepsi harmonii.alkohol vam deprese prohloubi.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fysio
Datum: 29.01.13 01:29

ráda taky čtu na internetu něco pozitivního, na co se ptáte Vy a není zrovna moc obvyklý. A mimo všech rad tady já bych sama u sebe udělala následující ad a) snažila bych se najít příčinu toho problému v sobě - může to být cokoliv neharmonickýho ve vašem životě a snažila bych se jí co nejvíc pochopit a eliminovat (může to být drobnější problém a rychle řešitelný nebo velký i zapomenutý) a ad b) našla bych si honem něco, co mě opravdu baví a nikdy na to třeba nebyl čas a začala bych se víc rozmazlovat právě v tomto a protože je známo, že snad na všem se dá ujet, tak něco čim nemůžu ublížit sobě ani jiným a zase může to být něco obyčejnýho ale i neočekávanýho. Někdy pomůže vyjet do samoty a podívat na na celek z vrchu, někdy zas opak vrhnout se do společnosti, může to být koníček, nebo nový vztah, nebo i zaměstnání, každý potřebujeme i v různý čas jinou vzpruhu. Bývá to ale většinou tzv. začarovaný kruh, že právě to co by nám pomohlo nechceme vidět a to je vlastně i příčina těchto poruch. Moudří říkají všechny odpovědi máme v sobě... přeji Vám štěstí

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.