Nejste přihlášen/a.
Nechci tuto společnost soudit, jen se chci podělit se svou zkušeností. Nemám žádné potíže s dluhy a nikdy jsem nepotřebovala oddlužení, ale této společnosti jsem "naletěla" jinak . Jedna moje kamarádka (pracuje jako poradce FLC) mi přes ně sjednala investiční zivotní pojištění (IŽP) z společnosti AXA. Výše tohoto pojištění bylo měsíčně 2000,-Kč. Mělo to fungovat tak, že já dám první splátku 2tis. a společnost za mě bude další dva roky splátku platit...víceméně takový malý podvod. Oni to budou platit z provize, kterou získají za sjednání a po dvou letech si pojistku budu moci vybrat a vydělám stejně jako FLC. Za každého dalšího "zájemce", kterému by sjednali IŽP bych ještě získala 4tis. provizi...Pěkné...ale skutečnost byla taková, že IŽP bylo založeno, já zaplatila první splátku (jinak by se nezaložilo) a pak už to nikdo neplatil
. Domů mi začali chodit upomínky a kamarádka mi začala povídat něco o tom, že došlo k chybě při uvádění variabilního symbolu a jak společnost posílala peníze za velké množství klientů, tak neuvedli variabilní symboly a s AXou tento problém řeší. Z upomínek jsem začala být nervozní a AXu kontaktovala sama. Ta mi potvrdila, že platby nikdy nedorazily a pojistku ruší. Vznikl tak dluh, který jsem donutila zaplatit kamarádku (FLC) a teď čekám na odpověď z AXy, zda je vše vyřízeno... Každý si může udělat obrázek sám... Podle mě většina poradců z FLC ani pořádně netuší, jak co funguje a jakými hloupostmi je "školí". Za získané peníze jezdí na drahé zájezdy a užívají si víkendové pobyty v luxusních zařízeních, kde se "školí". Je to určitý druh letadla, a pro mě zkušenost. Pokud si cokoli budu vyřizovat ať už s bankou nebo pojišťovnou, raději si tam zajdu sama.
Pokud bude chtít někdo z FLC odpovědět, prosím, podepiště se pod vaše odpovědi, protože se přeci není zač stydět! a uvědomte si, že říkat lidem, kteří si půjčili peníze ať už v bance či nějaké společnosti a nemohou je splácet, není vhodné je nazývat zloději a podvodníky...