Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Intimní hračky vystavené u kasy

Od: jendy* odpovědí: 71 změna:

Zdravim, chci se zeptat kam se můžu obrátit na stížnost ohledně špatně vystavenému zboží.Jde mi o to že v obchodním domě Billa v Písku kde jsou větmanci mají u kasy vystavěné ( intimní hračky ) pro ženy.Jde mi o morální pohoršení vůči dětem.Děkuju za odpověd.

 

 

71 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x
avatar jethro

Pokud dítě neví, že ta věc je vibrátor a k čemu slouží, tak mu to nevadí. A pokud to ví, tak mu to nevadí tím tuplem. Jediní, koho ta věc může pohoršit, jsou prudérní úskoprsí dospělí.

A ano, jsem otec dvou kluků školáků, a myslím, že mám dost dobrý přehled o jejich vývoji.

Naprostý souhlas. A navíc s překvapením se dozvídám, že tazatel žádné děti nemá! Takže co ho vlastně "mrzí"? Jeho představa? Tím nechci říci, že by bylo zrovna vhodné, tyto intimní ištrumenty dávat rovnou ke kase. Ale já to ještě nikdy neviděla. A také chodím k vietnamcům. Bůhví, co to tam vlastně bylo.

Možná tam byly jen vystavené rtěnky, a tazatele to uvedlo v omyl...

*smich* Řekněme, rtěnky velikosti XXXL...

 

majsterjoe*
hodnocení

4x

Mozna jsem asi jediny, ktery odpovi na otazku.

Obratit se muzete na ceskou obchodni inspekci.

Ano v dnesni dobe deti vi spoustu veci, ale proc jim to usnadnovat? Do sex shopu taky nemuzou a vysvetlujte zakonodarcum ze je toho vsude plno.

 

hodnocení

4x

Tak já chlap nejsem. Jsem dokonce i matka. Dvě děti, kluci. Přesto se v tomto případě spíše ztotožňuji s názory mužů. Vím, že si tímto přístupem asi znepřátelím ženskou část poradny. Ale nemohu si pomoci, a risknu to. Mám totiž silný dojem, že se tady rozpoutala bouře ve lžíci vody. Já totiž nevěřím, že by byly nějaké sexuální pomůcky vystavovány vedle hraček pro děti. Já to nikdy neviděla a to jsem fakticky prošla světem. Já mám dokonce podezření, že má tazatel-ka, vážný problém se svou vlastní sexualitou. Já bych třeba ráda viděla fotku. Pakliže tomu tak je, ať to vyfotí. Jestliže navštívila v nějakém vietnamském supermarketu oddělení pro dospělé, tedy nějaký koutek se sexuálními pomůckami, nemusí tam vodit své děti. Navíc je ani nemá.

Co se týče toho, jak bych se zachovala, kdyby se mé dítě zeptalo, co je to za hračku, tak bych se usmála a odvedla jeho pozornost jinam. A ani by si toho nikdo nevšiml, natož aby se nakupující začali smát. Nebylo by čemu. Chápu, že se tady zvedla vlna nevole, ale dneska je daleko nebezpečnější internet a jeho možnosti, než nějaký gumový penis, který vypadá jako dlouhá, tlustá svíčka. To dítě by to ani nezaznamenalo.

Já bydlím v Poděbradech, to už většina z Vás ví, je tady několik vietnamských obchodů, a i v Nymburku a Kolíně. NIKDY NIKDE, jsem neviděla v těhto obchodech žádné sexuální pomůcky. Dokonce ani v Paříži ne. Ta osoba byla v sex-chopu. To je můj názor. A tam mohla vidět i "barbi panenky". Tam toho je...

Do trafik také chodím, nikde jsem ještě nezaznamenala viditelně a na první pohled nijaké sexuálně založené časopisy. Natož jak tady někdo psal, nějakou dámu, která ... a ani se mi to nechce opakovat. Tak já nevím, kam to ti ostatní lidé chodí.

Suzymon - děkuji . Jinak my chlapi jsme v rámci morálky prasáci rádi. Kdybysme byli sterilně slušní, tak byste nás chválily, ale nechtěly

14.12.12 21:41

Juro, ;) S.

ladaadal*

Jura+Suzymon *palec*

sebod*

Víte, děti se opravdu ptají na vše, co kolem vidí...Ale já se domnívám, že leckdy stačí odpověď typu : To je pro dospělé ženské. A přesně, jak napsala Suzy - odvést pozornost jinam. Řekla bych, že dítěti v určitém věku, tato odpověď bohatě stačí a neřeší to dál. No a když to začne řešit, tak holt už asi přišel čas mu to vysvětlit. Mám osmiletou vnučku, která se nedávno do "zapovězeného" šuplíku rodičů koukla. Robertka nijak moc neřešila... Naštěstí *smich*.

Domnívám se, že děti by těmto věcem neměly být nějak nadměrně vystavovány. Na druhou stranu, jestliže se jim vše vysvětlí úměrně věku, budou tyto věci přijímat naprosto samozřejmě. Myslím si, že největší průšvih je, když se děti drží od těchto všech věcí co nejdál a děcka v patnácti najednou otevřou oči *ee*. Zamlčováním, lhaním, nesmyslnými zákazy v oblasti sexu se dle mého názoru vychová člověk, který třeba bude mít jednou v této oblasti obrovské problémy. A co si budeme povídat. Sexualita ovlivňuje život některých lidí více, než si dokážeme přiznat.;)

pt®

Suzy, vzhledem k tomu, že se zde již tazatel nezapojil, je pravděpodobné, že chtěl spíš jen rozpoutat debatu. To je jedno, jen se ukázal rozdíl myšlení chlapů a žen. Už také proto, že více úchyláků je chlapů než žen. A myslím, že kdybys s sebou na nákupy brala někdy svá vnoučátka, že by tě takové věci také bacily do očí a nebylo by ti příjemné, kdyby poutaly pozornost tvých malých vnoučat. - pt

Ahoj Pt. Já bych to dokázala řešit naprosto v pohodě, jak už jsem zmiňovala. A právě proto, by si toho mé ani vnouče nevšimlo. Ale kdybych se tam pohoršeně zastavila a začala poukazovat na nějaký předmět, tak bych pozornost dítěte určitě vzbudila a pak teprve by se mohlo začít zvědavě vyptávat. Já bych to prostě přešla i s vnoučkem a určitě by se on nad tím nepozastavil. (Ale fakt jsem se s tím nikde nesetkala). Kampak to děvčata chodíte nakupovat? ;)

A navíc nevím, co by dítě na umělém penisu mohlo natolik zaujmout. Vždyť to je tak banální kus umělé hmoty...

A také mne pobavila jedna odpověď zde. Děvčátko našlo umělý penis doma v šuplíku. No prosím, to je jiná věc, to už se s vysvětlováním začít musí...:)

A ještě, přehnané puritánství se nevyplácí. Také o tom zde byla zmínka. Když budete děti zuby nehty držet co nejdál od normálního sexuálního života, stejně mu nezabráníte v tom, aby po tom pátralo, a tedy na vlastní pěst, jelikož pudy jsou přirozené. A jestliže doma vycítí, že to, co ho zajímá, je "špatné", tak to může hodně zle dopadnout. Říkám MŮŽE, není to pravidlem. Ale nestane se to v případě, když rodiče přistupují k sexu zdravě a jednoduše. Patří to k životu, bez toho bychom tady nediskutovali, neboť bychom nebyli.

Takže nic nepřehánět a nehnat do extrémů. A co se týče prostitutek na ulici, tak v Paříži je čtvrť, kde jsou prostitutky na ulici nonstop. Shodou okolností jsem tam měla i své dodavatele a musela tam chodit. Kolikrát se mnou šel můj malý syn, ale nikdy se mne nezeptal, co to tam ty paní dělají. Nevěnoval jim pozornost, protože ani já jim žádnou pozornost nevěnovala. Ale kdybych se začala pohoršovat, tak tedy zaprvé bych od nich dostala do nosu a tím pádem bych musela začít vysvětlovat dítěti, proč mi nabančily. A zadruhé bych se tam už nemohla ukázat, protože takovou nepřístojnost by si ty děvčata zapamatovala a už z dálky by na mne pokřikovala...No, a byla bych pro srandu králikům...

Jak to tady píšete? . . . držet od normálního sexuálního života, stejně mu nezabráníte. . . Tam je jádro pudla. V tom slovu "normální". To je to, o co se tady přeme. Někomu robert vystavený u pokladny příjde normální, někomu ne. *stop*Někdo ví, že na spoustu věcí jsou specializované prodejny, někdo si myslí, že všechno lze prodávat všude. *placni*

doplněno 16.12.12 09:59:

jesee, rozdíl je v tom, že na stritíz jdou lidé se záměrem a ještě za to zaplatí. O chlapa, který se odhaluje, nikdo nestojí. Navíc, normální chlap tohle neudělá. Pro striptérku je to živobytí.;)

pt®

:)"babko", fakt to vždycky moudře rozseknete, *placni* díky. *palec* - pt

Babko, jádro pudla je v těch úvozovkách. Já slovo normální myslím normálně, tudíž není třeba úvozovek. A opravdu bych ráda viděla ten obchod, kde jsou u kasy vystavené pomůcky tohoto typu. Pokud se ovšem nejedná o sex-chop. Ale tam své děti, ani vnoučata já nevodím.

Tak ať už to konečně někdo vyfotí a přepošle sem. Pak teprve uvěřím. Prozatím se tady jenom dohadujeme o něčem, co nikdo z nás na vlastní oči neviděl.

A já už této diskuze asi nechám, protože mám neodbytný dojem, že se zde zbytečně vytvořily dva tábory z lidí, kteří si jinak víceméně rozumí. Nikdo z nás neví, zdali je základní informace založená na pravdě. Já to nikdy neviděla, Pt se nevyjádřila, ale tam, kam ona chodí nakupovat, tak bych velmi pochybovala, že by narazila na podobný jev. Tudíž nechápu, co ji na tom sdělení pobouřilo, když to nemá ověřené.

Tady jsme se začali dohadovat úplně zbytečně a hlavně o něčem, co nikdo z nás na vlastní oči neviděl. A já mám prostě tu povahu, že si nenechám nic nabulíkovat. Pokud bych se v normálním obchodě setkala s něčím podobným, asi by mne to zarazilo, ale fakt bych tomu zvýšenou pozornost nevěnovala. V dnešní šílené době, kdy jsou děti schopi vraždit, by mne teda nějaká gumová náhražka sexu ani trochu nerozhodila. Myslím, že se mnozí z nás zabývají malichernostmi , zatím-co podstatné nám uniká...

pt®

Suzy, myslím si také, že tato debata již nemá smysl. Je zde na poradně více jak 12 tisíc lidí a je nepravděpodobné, aby se všichni shodli na jednom názoru. Každý se k takovým věcem postaví podle sebe, jak to sám cítí. Každý, kdo chtěl, tak sem svůj názor napsal a má na něj každý nárok. Jen jde o to, co je zákonem povolené a co už ne a to by mělo být všemi akceptované, s ostatním se musí každý srovnat sám. - pt

 

jesse*

Neřekl bych, že je víc úchyláků chlapů... Problém je v tom, že když se na veřejnosti obnaží chlap, tak je to úchylák a zavřou ho (což je samozřejmě v pořádku). Když to samé udělý žena, tak je to striptýz a nikoho to neštve.

 

pt®
hodnocení

3x

"jendy", sdílím s Vámi, že je to nevkusné, já sama bych nevěděla kam s očima a bylo by mi trapně. Jde o to, že bude na nákupu maminka s dětmi a dítě se maminky zeptá, co to je a na co to je? Popřípadě, že to bude chtít dítě koupit. A pak se mohou někteří zákazníci propadnout nevázanému smíchu a trapas je na světě. Takové věci nepatří vystavovat v obchodě s potravinami, myslím, že je spousta lidí, kteří na to nejsou zvědaví. - pt

Ahoj Pt. A Ty sama jsi něco podobného viděla na vlastní oči? Já tedy ne. A tyto obchody navštěvuji zrovna tak, jako my všichni, co jsme tady. Ať mi někdo jiný napíše, že to také viděl. Mně se tomu nechce věřit. Prostě nevěřím. Jak už jsem řekla trochu výše. Myslím, že jde o něčí přebujelou fantazii.

krkovicka*
Pt.Setkala jsem se s dětským koutkem v knihkupectví.Dětičky si sednou na koberec a hrají si s legem a vedle ani ne 50cm od koberce fotoknihy a kalendáře nahých a spoutanych žen.Pro nespokojenost okamžité odstranění.Jednala jsem s manazerkou.Víte co udělala?Pokárala jejich aranžérku,výtka a stažení peněz z platu.Tak stejně jsem odmítla chodít nakupovat do jedné trafiky.Na úrovni oči dítěte vystavený stojan s Péčkem levné dvd.Chlupatá s klínem si to tam roztahovala s robertem.Pan brzy svůj kiosek zavřel takže bohužel ani nevím jestli je reálný jednat s ČOI...
doplněno 13.12.12 22:11: Majitel obchodu či pronajímatel poté klidně na Městský úřad,radnici... Podívejte se ještě na upravenou vyhlášku města.Můžou mu udělit výtku poté pokutu.Jde o pohorsovani.Dnes jsem prošla kolem Erotic city a proč si myslíte že nemají ani jeden plakát či poutače na výloze?Nebo k čemu mají černé fólie na výloze? No aby nebylo něco vidět samozřejmě.

 

hodnocení

2x
avatar babkazov

Nedá mi to, musím se vrátit a opravit předešlou svou úvahu. je to otázka morálky. Jaký je rozdíl mezi chlapem před školou, který nic nedělá, jen ho vystavuje s vystaveným zbožím u pokladny? Proč nejsou jen jedny záchodky? Proč jsou dámy a páni? Proč netolerujeme lidi, kteří souloží na veřejnosti, když jim veřejně nabízíme pomůcky k tomuto účelu vyrobené? Proč se rodiče bojí, že je dítě objeví? Vždyť by jejich činnost mohla sloužit k vysvětlení jak pomůcku používat! *hej**hej**hej*

Něco pro zasmání: Přišel štajger do porubu a chlapi si povídali a svačili. "Tuž, chlapi, o čim dřystatě?" "O té poloze zezadu" "To něznam, co to je?" Chlapi mu to popsali a druhý den "Jaké to bylo, štajger?" "Tuž normal, akorat se nam děcka smaly":D

Jaký je rozdíl mezi chlapem před školou, který nic nedělá, jen ho vystavuje, a sochou Davida od Michelangela? Přitom ten David má k zobrazení reality mnohem blíž, než nějaká masážní pomůcka...
ladaadal*

Jethro: *palec*

DIvím se, že ještě nenechali ve Františkových lázník zlikvidovat sochu Františka, který čůrá - a lidi to ještě chlastaj a sahaj mu na něj, protože ho má pozlacenýho*zed*.

Asi by bylo lépe zahalit ho nějakými trenýrkami, aby to neuráželo kolemjdoucí. nakonec, ten David by si taky zasloužil nějaké pumpky...*smich*

 

hodnocení

1x
avatar mikihans

Mě těmito prasárničkami "zkazil" spolužák už ve druhé třídě ZŠ, kdy do školy donesl hrací karty (asi kvarteto) se ženami, které se dělaly, jak on tomu tehdy říkal "elektrickým šu*ínem" *smich*

Pro mě to byla tehdy úplná novinka a od té doby jsem prostě věděl "jak to je" a myslím, že dnešní děti to ví možná i dřív. Takže pokud ví, tak se u pokladny maximálně začnou nápadně červenat ;)

To akorát lidstvo okolo těchto věcí dělá před dětmi tajnosti. Nechápu proč. Jiní živočichové to taky dělaj před mláďatama a nikomu to nevadí.

knirek*

Přesně tak, čůraj a kakaj kde je napadne, tak proč ne my taky, že?

ohneta*

Vy jste se venku ještě nikdy nevyčůral?

A ty jsi se u toho nesnažil nikdy co nejvíce zakrýt?

jendy*
hodnocení

Neříkám, u každého na to dojde že se dozví jak to je.Neříkám že se to nesmí prodávat ale je to jako v půjčovně, taky tam maj filmy s ertikou někde v koutu za plentou a né vedele Barbii nebo Madagaskaru.

 

andrea1*
hodnocení

1x

Všechno má svoje hranice, které by se neměly překročit. Pavla to napsala tak, jak to je. Mám stejný názor. Exibicionistům je také zakazováno se obnažovat protože budí veřejné pohoršení. Jaký je v tom rozdíl? V obou případech jde o vystavování pánského přirození.

pt®

Přesně tak, vše má své hranice, vše má své místo. To by také mohly stát před krámem nahé prostitutky a nabízet se kupujícím. Nejdříve se tu nesmělo nic, teď se múže skoro všechno, jeden extrém za druhým. V zahraničí jsou takové služby vytlačené za město, jen u nás jsou v centru Prahy. V zahraničí nikdo takové sex hračky nevystavuje na odiv a tady snad jsou na prodej mezi jídlem. Hnus fialovej, žádná morálka. Pak se není co divit, že školák zneužije spolužačku, ostatní to natočí na videu a zveřejní na internetu. Já chci mít z vnoučat lidi, kteří mají zábrany dělat takové věci ve škole. Ale zřejmě tady někomu nevadí, že jeho děti budou už ve škole dělat intimnosti a ještě je dají do placu na veřejnost. To za chvíli bude normální úplně všechno, ale pro koho? Děti mají prožít dětství se vším, co k němu patří a ne svůj mozeček zatěžovat tím, co je pro dospělé. - pt

ladaadal*

Obávám se, že pohled na vibrátor, dildo, či umělou vagínu nebude příčinou pozdějšího znásilnění. Tam bude úplně jiný původ. To mi připomíná názor mé tety, že když necháme děti běhat kolem zabíjačky, syrového masa a krve, tak z nich budou vrahové a násilníci. Po 20ti letech jsou to stále slušní lidé bez jakýchkoli náznaků násilností, jen o to víc milujou vepřové a kroupy.*smich*

pt®

Nepíši, že ji znásilní, ale zneužije, využije zvědavosti. Zabíjačka byla jednou za rok, aby bylo co pojest. Ale chodit denně na nákup s dětmi, kolem sex hraček je nevhodné. Nebudu se tady hádat a vést žabomyší války, nemá to cenu. Každý ať se sám projeví a ukáže, jak na tom s myšlením je. - pt

 

hodnocení

1x
avatar babkazov

Myslím si, že toto není otázka morálky a vzělanosti mládeže, ale je to otázka vkusu. *blee**cert*

 

ladaadal*
hodnocení

1x

Nebudu-li brát v potaz morální či obchodní aspekty, spíš mi ten dotaz přijde, že se tazatelka stydí, takovou věc si koupit na veřejnost a dumá co s tím. Zkus kdyžtak internet, pošlou ti to diskrétně a nikdo o tom nemusí vědět.

Jinak co se zboží týče - když se ti nelíbí zboží v obchodě, tak ho nenavštěvuj. Kterýkoli obchodník je živ z toho, co prodá a prodá jen to, co je vidět. Tudíž zakazovat někomu vystavovat zboží osobně považuji za diskriminaci. Komu se to nelíbí, může s dětmi chodit do jiného obchodu. To budeme za chvíli zakazovat vystavovat trafikantům cigarety, nápojkám alkohol, instalatérským potřebám záchodové mísy a drogerii dámské vložky nebo papírové kapesníky? Halooooo - probuďte se.*zed*

krkovicka*
O to ani tak nejde.Když stojím u pokladny kde platím deset rohlíků a je v tom obchodě semnou dítě a jdeme tam právě kvůli těm rohlíkům tak proč proboha má tam mé děcko koukat na nějaké nahotinky či pomůcky.Kondomy sice už naleznete u pokladen ale krabička vypadá obyčejně tak jako tampony.Taky tam přímo není vyobrazen účel používání.
doplněno 14.12.12 09:37: To můžu ale nejsem v sexshopu či v nějakém jiném krámě s nabídkou sexualnich věcí.Když vejdu do půjčovny Dvd taky mají místnosti oddělený.Jdu si půjčit Bambiho a nemusim projít kolem regálu či hledat pohádku v erotických a pornografických obalech.Chápete?Všimněte si že v trafikach taky mají oddělený Playboye a nemají je vystavený tak aby si je někdo kdo u kasy platí jízdenku koupil aby je hned viděl.
doplněno 14.12.12 09:48: Dejme tomu Playboy špatný příklad.
ladaadal*

Jak říkám, proč si pro rohlíky nezajdeš do vedlejšího krámku?

Tak zrovna vámi zmíněný Playboy patří k těm vkusným, a na obálce nemívá nic co by nebylo k vidění kdekoliv v létě u vody.

 

claire*
hodnocení

1x

My, děti, které vyrůstaly v 90. letech, jsme v každé trafice viděly vystavené porno časopisy s velmi vyzývavými dámami na titulce, nemluvě o tom, že v běžném denním vysílání v televizi běželo "Jsme veselé, jsme hravé, jsme bezva, tak nám zavolej. 112 567. 112 567 *srdce*" :D :D Nemyslím, že by nás to nějak poškodilo ;)

doplněno 14.12.12 12:55:

Jo to číslo jsem si asi zapamatovala nějak špatně :D Muselo to být 0609 112 567 ;) A pak běželi Gumídci a Letohrátky *houpy*

Mne to poškodilo, protože jsem neměl tolik peněz, abych tam mohl zavolat...*smich*

ladaadal*

Jerry, to buď rád, někdo tady v jiném příspěvku psal, že tam zkoušel volat a paaaaak ten účet - to museli rodiče koukat*smich*.

 

hodnocení

0x

Ale to, co pochopíte Vy, jako dospělá, děti neznají. Nevím, co Vás tak pohoršilo. To tam byl vystavený umělý penis, nebo co to tam bylo? Píšete hračky pro ženy. Docela by mne zajímalo, o jaké hračky šlo.

jendy*
hodnocení

To co zminujete, šlo o umělý penis a podobně.

 

ohneta*
hodnocení

0x

*zed*A že se vaše děti denodenně setkávají s vulgární mluvou, kterou kolem sebe slyší je morálně nepohoršuje? Teď k otázce. Naši východní kamarádi tam jsou jistě jen v nájmu, takže si můžete stěžovat u pronajímatele, ale nejspíš se vám vysměje. Neexistuje na to žádný zákon, takže si lechtivé zboží můžou vystavit dle vlastního uvážení.

jendy*
hodnocení

Já ještě nemám děti, když jsem chodil na základku tak jsem se tam setkal s vulgární mluvou u dětí jejíchž rodiče byli spíše podprůměrní v IQ a s špatně placenou prací.Mí rodiče pracovali v zemědělství a i přes to mě vychovávali spušně.Jinak děkuju za radu.

ohneta*
Nemyslel jsem zrovna rodiče, spíš lidi kolem.

 

cobrak*
hodnocení

0x

Myslíte si, že děti nevědí, co je to vibrátor nebo venušiny kuličky? Už na prvním stupni většina kluků kouká doma na pornovidea. Neříkám, že je to dobře, ale je to tak. Konec konců, když tam prodávají cigarety a kondomy...

Baví se dvě úředškolní děti:

Já jsem našel za radiátorem prezervativ.

Co je to radiátor?

jendy*
hodnocení

Jistě máte v tom pravdu ale jde mi spíše o princip.V dnešní době je toho plnej internet a všichni k tomu májí lehčí přístup, ale jde o to chtít si to vyhledat nebo to mít hozený přímo před oči.

 

lidus*
hodnocení

0x

Já bych to nejdříve řekla těm nejblíže, tedy¨vedoucímu nebo manažerovi obchodu, další krok je ČOI.,ale vadí to jen vám nebo i dalším zákazníkům? Všimly si toho vůbec ty děti?

 

daniell*
hodnocení

0x

Prosím vás to dítě o tom ví pomale víc než my všichni dohoromady *smich*.

Můžete si stěžovat u prodavače nebo spíše majitele prodejny nic méně dále je jen na něm jestli situaci napravý nebo to vše nechá při starém nikoho to totiž reálně morálně / mravně neohrožuje a prodejce si tak může zboží vystavit dle svého uvážení.

No co ten člověk v té Bille nekoupí to sem netušil že tam prodávají takovéto věci. ;)*smich*:D

doplněno 14.12.12 10:14:

Já bych se tomu zasmál a šel dál někdo prostě nedomyslel a umístil. nevím v čem vidíte problém je to jen penis z gumy nebo co to je *smich*Jestli vás to extrémně pohoršuje a máte ztrach že to tam pohorší i ostatní spoluobčany tak si to kupte potom už to tam nebude a nikoho to nepohorší *palec*. ;):-P.

 

hodnocení

0x
avatar dakon

No neni to velky problem. Myslim, ze uz existuji obchody, kde jsou specialni pokladny pro deti, bez bombonu a kondomu. Tak je zkuste vyhledat a nakupovat tam. Nebo dat podnet prodejne, aby take takove pokladny poridila

 

hodnocení

0x
avatar jerrymungo

Možná by bylo dobré těm neznalým a nevinným dětem zakrývat při průchodu přes pokladnu oči.:) A ty ostatní... Jednou jsem slyšel rozhovor asi tak desetiletých chlapců. Za to by se nemuseli stydět ani totálně zpustlí námořníci v hamburské přístavní krčmě. takže, aše děti jsou znalejší, než si myslíme...

pt®

Tak "Jerry", teď jste to řekl:

"Jednou jsem slyšel rozhovor asi tak desetiletých chlapců. Za to by se nemuseli stydět ani totálně zpustlí námořníci v hamburské přístavní krčmě."

A čímpak to asi bude?

Jak to tady čtu, tak většinou muži tuto věc zlehčují, ale ženy, matky se ohradily, asi mají větší zodpovědnost za výchovu. - pt

"Chlapče...bude ti brzo 12 let, měli bychom si spolu promluvit o sexu.."

"Dobře tati...a co potřebuješ vědět?"

krkovicka*
Protože chlapi jsou prasáci.To nemyslím přímo konkrétně ale všeobecně.Žena nepotřebuje koukat na nahé spoře oděné těla.Mě samotné se to nelíbí když nevím a vkročim s děckem do obchodu ke kase pro žvýkačky,třeba.Jediný co mě tady mrzí je názor Ladyadali.Podle něj mám chodit jinam nebo nechat stát dítě venku namrazu.Tohle ale není řešení.Můžu rovnou mu to vystavit doma.Dejme tomu v koupelně.Nebo mu nalepit hezky obrázek nad postel *bum*
doplněno 14.12.12 19:07: Cituji tazatele-v Bille naproti kasam vietnamci.To znamená že jdu do Billy a když platím tak vietnamci naproti mají vystavěné vibratory.Což absolutně odporuje morálním zásadám.Mám přestat chodit nakupovat s děckem?Nemají co vystavovat,mají to mít za plentou či cernou fólií a napsáno Vstup zakázán osobám mladším 18ti let.Tak jak je to v jiných sexshopech.Ladale.Vaší polemiku o ženách naprosto nechápu.Zdání klame.Mám Vás ráda-vaše rady ale rozhodně ne toto.Nikdo se nikam necpe.Když budu chtít sex.hráčku tak vím kam mám jít a to vím že bez dítěte.
pt®

Krkovičko, už nemám bodíky, *palec*. Jsem zvědavá čeho se ještě na stará kolena dočkám. Myslím, že tady se chlapi se vytahují a baví se svými příspěvky, ale kdyby doma jejich malá dcerka uváděla do praxe, co vidí na obrázku asi bybyli v šoku. Vůbec nedomyslí, že to co mají za zábavu, se nakonec mohou dočkat doma, pak je humor přejde. - pt

doplněno 14.12.12 16:00:

Andreo, to je úder do hřebíku na hlavičku. *palec* To je přesně ono. - pt

andrea1*

Bingo Krkovičko. *palec* Ladaadalovi a dalším by nevadilo kdyby nějaký úchylák si stahoval kalhoty před jejich dítětem nebo vnoučetem. Bylo by to vpořádku protože někde je socha nahýho mužskýho...

*zed**zed**zed* Marnost, marnost všecko je marnost. Na politiky budou nadávat po mnoho dnů a tady vidí ztrátu času a zbytečné řeči. *zed* Nemusím souhlasit všude tam, s čím nemohu nic udělat. *plac*

 

ladaadal*
hodnocení

0x

No já jsem hlavně nepsal nic o dítěti na mrazu. Při dnešní hustotě obchodů dost dobře nechápu, kde si chce tazatelka stěžovat? Na lampárně? Pokud to není proti zákonu, nic s tím nenadělá. A tohle je zákon trhu. Pokud se ti to u nich nelíbí - choď jinam. Buď změní svůj přístup k zákazníkovi, nebo budou mít menší kšefty. Vy ženský se prostě pořád cpete někam, kde vás evidentně nechtěj. Tak tam nechoďte, při nakupování nejste u maturity, aby vás vyhodili dveřma a vy se tam vrátily oknem. Zatímco vy máte pocit, že chlapy jsou prasáci - dost pochybuju, že ty vibrátory tam aranžoval chlap, takže to je dosti sporný - tak vy zase máte pocit, že kam vlezete se všechno bude točit kolem vás. Možná jste to při svém stáří ještě nezaregistrovaly, ale střed vesmíru, ať je kdekoli, rozhodně není ve vaší osobě. To je jako bych šel do elektry a dupal tam, že chci, aby k televizím a ledničkám prodávali rohlíky. Sakra, když mi neuměj vyhovět, tak jdu jinam*zed*. Vy budete hned lítat po úřadech jak za starejch časů fízlové.*zed*.

doplněno 14.12.12 17:46:

oprava: samozřejmě "chlapi".

andrea1*

Ladaadal cituji co jsi napsal "Vy ženský se prostě pořád cpete někam, kde vás evidentně nechtěj. Tak tam nechoďte," Oni nás tam ale evidentně chtěj, proto nám tam staví ke kase ty vibrátory. Prodejny s potravinami nebývají vedle sebe, ale jsou rozmístěné tak, aby pokryly nějaké území a měly tržby. Takže chodit do vzdálené prodejny, když je nejblíž zrovna tato je nesmysl. Jinak z mé strany považuji tuto konverzaci za uzavřenou. Po přečtení tvého příspěvku vidím, že už to nemá smysl. A ještě něco. Říká se, že stáří jde ruku v ruce s moudrostí. A netluč hlavou do zdi.

ladaadal*

Ajo, takže oni vás ženy vlastně těma vibrátorama lákají k nákupu. Noooo a vy je tady zavrhujete*haha*.

my máme třeba billu a penny od sebe vzdalenou tak 20m :)

neříkam že je zrovna ideální umístění u kasy ale i kdyby to dali jinam tak budete zavazovat ditěti oči jak pujdete kolem? prosím vás, probudte se, myslím si že v dnešní době už děcka ve školce vědí že to nemají jak na čůrání... to není jak za komančů... a nemluvě o tom že si zapnete internet a na některých strankach mám vyskočí uměle pero nebo vagina.. takže nijak to nepodporuju ale je to trochu zoufalé.. přitom jak tady už psali výše ty děcka jsou pomalu chytřejší jak vy... vy se je snažite chranit a oni se jen tiše smějou.. myslím že tohle leze na nervy hlavně frigidam a feministkam :D to si dokažu představit..

ladaadal*

*palec*Specielně na Seznamu na mě denně vyskakujou krom prášků na hubnutí taky vibrátory, prášky na zvětšení penisu apod... ovšem pro někoho je 50m které se dloooouze táhnou od Billy k Hypernově a na druhou stranu ke Kauflandu šílená vzdálenost. To by se muselo přejít celý dlooooouhý parkoviště.:D

 

miljan*
hodnocení

0x

Vaše starosti bych chtěl mít. *pivo*

 

 

hodnocení

0x
avatar bimbam

Mám dojem, že každá doba je nějak přechodná. Vzpomínáte, vy starší, jak se kdysi kupovávaly kondomy v papírových sáčcích, aby "to" nebylo vidět? My děti jsme dobře věděly, co tam je. Když si nějaký muž sáček koupil, šťouchaly jsme do sebe a usmívaly se.

Vzpomínáte si někdo, že by se před nějakými 50 lety objevila ve výloze figurína s krajkovým prádlem? Já ne.

Kdybych šla s vnoučkem v nějakém obchodě kolem vibrátorů, určitě bych nejásala, ale nedělala bych z toho drama. V souvislosti s čistou dětskou duší a snahou uchovat ji čistou co nejdéle mi daleko víc vadí všelijaké násilí a třeba hračky s tématikou války. Kluci od mě dostávají hasičská auta, traktory, míchačky, ale nikdy nedostanou tank.

A ještě k tomu sexu - vyrůstala jsem v malém městě, skoro na vesnici. Na dvorech se tam pářilo úplně všechno. Když se to nepářilo živelně, tak se chodilo se samicí za samcem. Místním rodičům nevadilo, že na to jejich děti koukají. Jen když přijely děti z velkých měst, zakrývaly jim maminky oči. O to zvědavější ta děcka pak byla.

Přesně jste vystihla problém-neproblém. Někdo bude vidět špatnost všude a ve všem. Ale obávám se, že je to vlastně obraz jeho vlastní duše. Jak jste řekla, "čistému vše čisté". A duše a mozek dítete, čisté jsou...

Mluvím samozřejmě o dětech, o kterých se tady píše, tedy pěti až šestiletých. Možná i mladších. Desetiletému dítěti dnes už asi nikdo nemusí nic vysvětlovat...

Tedy podle mne by přece jenom měl, pokud by projevilo dítě zájem...

doplněno 16.12.12 14:20:

Tím ovšem nechci říci, že by desetilé dítě přišlo o čistotu své duše. Ale už začíná vnímat vnější svět dospělých a má k tomu daleko bohatší zdroje, než je ubohých pár předmětů stojících u pokladny. (Kdyby tomu tedy tak bylo doopravdy) Těch si dnešní mladiství ani nevšimnou. To působí na starší generaci, protože za jejich mladých let to prostě nebylo.

 

makovice*
hodnocení

0x

Tak než jsem přečetla to všechno tady, tak mě z toho rozbolela makovice. Makové pole už je dávno sklizené a já tady zůstala sama. Mám rozhled a vidím, jak to v přírodě chodí, aby se zachoval rod. Že muži takto smýšlejí je normální. Oni za to nemůžou. Může za to příroda Mají velkou zodpovědnost za zachování rodu. Makovice

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]