Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak vybrat bubenické paličky?

Od: tecr* odpovědí: 6 změna:

Ahoj,

chci koupit svému bratrovi k Vánocům bubenické paličky, ale na hudbu jsem laik, a tak si nevím rady.

Hraje nejraději tvrdou hudbu. Prosím o tip na materiál, značku, velikost apod.

Děkuju moc. :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

tomasgulas
hodnocení

0x

Čau,

já nejsem bubeník, ale bývalý kytarista a řeknu Ti upřímně - takový dárek bych si nelajzl. Já třeba používal struny Ernie Ball Hybrid Slinky (spodky desítky a vrchy devítky) a neumím si představit, že by se do tohodle trefil člověk, který by mi chtěl udělat radost a obdarovat mě strunami :) Proto bych buď:

- se ho zeptal, které by chtěl

- mu koupil mu něco jiného

- jestli není moc dobrý bubeník a je mu to de facto fuk, poradil s prodavačem *haha*

axlik*

Já bych řekl, že mezi strunama a paličkama je obrovský rozdíl, takže bych asi tolik neřešil a poradil bych se s prodavačem který jsou nejlepší a ty vzal :) nápad na dárek je to dobrý :) a proč kazit překvapení..

Mimochodem proč spodky desítky a vrchy devítky? :-D Nejsem teda žádnej odborník, ale co jsem se naučil při seřizování kytar je, že pokud je jakákoli struna jiná než ostatní, tak přestává ladit, zní to kakofoně a ani oktávy se tam pořádně nedají naladit..Jak u elektriky, tak akustiky dodržuju jeden typ strun a jednoho výrobce..

tomasgulas

Kdyby to bylo, jak říkáš, nebudou se vyrábět. Existují mnohem bizarnější kombinace :) A proč spodky desítky a vrchy devítky? To je jednoduché. Při desítkách a normálním lazení se nedaly struny v rychlých pasážích tak rychle vytahovat (mluvím o své kytaře) a při devítkách zase nebyl zvuk tak dobrý.

Tohle byla nejlepší kombinace, se kterou jsem odehrál snad 200 koncertů a nedám na ni dopustit. Ale ono jde taky o styl. Třeba k jazzu bych si nechal ty desítky, mají lepší zvuk.

Tadytema určitě nic nezkazíš Zildjian American HickorynTrilock Rock , cena kolem tří kil.