Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Atopický ekzém - co pomáhá?

Od: karkula* odpovědí: 7 změna:

Dobrý večer potřebuji poradit. Má maminka má atopický ekzém byla i 14 dní hospitalizovaná. A potřebuji poradit co by na to mohla použít jakou mastičku nebo kdo také má tento problém a co na to používá.Prosím poradte děkuj

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Ahoj, jsem také atopička, ale asi tě nepotěším. Mě už pak nepomáhaly ani kortikoidy :( na pár let mi to zmizelo, ale teď je to zpět. Zrovna dnes jsem byla u lékařky, mám to okolo pusy a na krku. Nepomohlo mi nic, dnes mi k tomu zjistila chladovou alergii a dostala jsem flucinar, trošku to zmírnil, ale mokvá mi to, tak uvidím zítra - ani takové to domácí mazání jako med, sádlo, ale ať to maminka zkusí...promastí to. Mě pomáhá buď čistá vazelína, nebo prostě to přejde :(

Pevné nervy s tím :( i mě to otravuje život.

martinaa*
hodnocení

0x

Zdravím, mně pomáhá mast z konopí, poptejte se po okolí, kdo by mohl takovou mast vyrábět.

hodnocení

0x

Presne tak , mast z konopi , ta vyleci snad vse co jde.

vanesa68*

Jsem taky pro mast z konopí, ještě častěji si ale z konopného listí dělám odvary, které svařím (cca 20 minut) a pak si přikládám obklady dokud voda nevychladne. Opravdu mi to pomohlo, jsem už 2 roky bez kortikoidů.

Konopná mast by se podle mě neměla dávat na mokvavé rány, ty je třeba nejdříve vysušit - doporučuju právě konopný odvar (nejlépe domácí konopí - ty z lékárny neobsahují účinné THC) nebo obklady z Jarische - koupíte v lékárně 0,5l za cca 30Kč a vysušené natřít jemňounkou vrstvičkou masti, případně nějakého neparfemovaného tělového mléka, nesmí to být těžká mast.

michaelam
hodnocení

0x