Atopický ekzém - co pomáhá?

Od: Datum: 12.11.12 19:28 odpovědí: 7 změna: 29.11.12 14:11

Dobrý večer potřebuji poradit. Má maminka má atopický ekzém byla i 14 dní hospitalizovaná. A potřebuji poradit co by na to mohla použít jakou mastičku nebo kdo také má tento problém a co na to používá.Prosím poradte děkuj

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 12.11.12 19:32

Ahoj, jsem také atopička, ale asi tě nepotěším. Mě už pak nepomáhaly ani kortikoidy :( na pár let mi to zmizelo, ale teď je to zpět. Zrovna dnes jsem byla u lékařky, mám to okolo pusy a na krku. Nepomohlo mi nic, dnes mi k tomu zjistila chladovou alergii a dostala jsem flucinar, trošku to zmírnil, ale mokvá mi to, tak uvidím zítra - ani takové to domácí mazání jako med, sádlo, ale ať to maminka zkusí...promastí to. Mě pomáhá buď čistá vazelína, nebo prostě to přejde :(

Pevné nervy s tím :( i mě to otravuje život.

Datum: 12.11.12 19:34

Zdravím, mně pomáhá mast z konopí, poptejte se po okolí, kdo by mohl takovou mast vyrábět.

Datum: 12.11.12 19:46

Presne tak , mast z konopi , ta vyleci snad vse co jde.

Datum: 15.11.12 08:02

Jsem taky pro mast z konopí, ještě častěji si ale z konopného listí dělám odvary, které svařím (cca 20 minut) a pak si přikládám obklady dokud voda nevychladne. Opravdu mi to pomohlo, jsem už 2 roky bez kortikoidů.

Konopná mast by se podle mě neměla dávat na mokvavé rány, ty je třeba nejdříve vysušit - doporučuju právě konopný odvar (nejlépe domácí konopí - ty z lékárny neobsahují účinné THC) nebo obklady z Jarische - koupíte v lékárně 0,5l za cca 30Kč a vysušené natřít jemňounkou vrstvičkou masti, případně nějakého neparfemovaného tělového mléka, nesmí to být těžká mast.