Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Odstoupení od smlouvy - Alza.cz

Od: petrrr* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den, minulý týden ve středu jsem na stránkách Alza.cz koupil mob. telefon, druhý den jsem jej převzal, ale v telefonu nebyla nainstalována češtinu. V pátek jsem poslal email a doporučený dopis s dodejkou do Alzy. že odstupuji od smlouvy, ale mob. telefon jsem si zatím ponechal. Do dnešního dne bez reakce. Jak mám prosím dál postupovat?

Děkuji

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jethro

V pátek jsi poslal dopis, teď je pondělí ráno. Myslíš, že pošta nebo Alza pracuje přes víkend? Pokud chceš nějakou rychlou reakci, zkus zatelefonovat.

petrrr*
hodnocení

Chyba, doporučený dopis jsem posílal ve čtvrtek a email už ve středu.

petrrr*
hodnocení

mobil jsem převzal ve středu.

Jde mi spíše o to, že jak jsem pročetl internetové reakce na reklamace u Alzy, nemám v ně důvěru a hodlám se i soudit.

Otázka je spíš...co s telefonem, zaslat jim ho zpět nebo ne?

A jedná se tedy o reklamaci nebo o odstoupení bez udání důvodů? Reklamaci může prodejce vyřešit třeba jen doinstalováním češtiny (pokud tam vůbec měla být).

Ohledně vrácení do 14 dnů bez udání důvodu je docela podrobný článek tady: klapo-ostrava.cz/...

petrrr*
hodnocení

Rovnou jsem odstoupil od smlouvy a ted už psal i na ČOI.

 

ohneta*
hodnocení

0x

A proč jste psal rovnou čoi, to jaksi nechápu. Normálně jste měl do alzy zavolat a domluvit se na dalším postupu. Pokud jste si mobil zatím ponechal, tak nečekejte, že vám někdo hned vrátí peníze. Já s alzou řešil podobnou věc a naprosto bez problémů.

petrrr*
hodnocení

Až dnes jsem psal ČOI, rovnou jsem odstoupil od smlouvy druhý den po převzetí zboží.

To je ta otázka, poslat jim zboží nebo ne. Četl jsem, že zboží se může vrátit současně s převodem peněz při odstoupení od smlouvy

ohneta*

A odkud jste? Nejjednodušší řešení je zboží vrátít přímo na pobočce. Nemáte nějakou poblíž? Jinak postupoval jste podle Všeobecných podmínek?

doplněno 05.11.12 10:38:

Ještě dodám seznam poboček

petrrr*
hodnocení

JJ, postupoval, dnes zašlu zboží zpět a uvidíme. Vše bude v zákonné lhůtě. Jinak díky za ochotu.

 

mowla*
hodnocení

0x

Celé tvé vylíčení je poněkud zmatené... :-D

Jak máš postupovat? - můžeš se zeptat třeba telefonem - 225 340 111... ;)

- pokud máš pobočku Alzy poblíž, zabal telefon do původních obalů, vezmi doklad o koupi (fakturu) a tuto pobočku navštiv - a telefon na místě vrať - pokud jsi zboží či obaly nepoškodil, je to celé zdarma...

- pokud pobočku poblíž nemáš a nebo se ti osobní návštěva z nějakého důvodu příčí, pošli telefon (dobře zabalený, pojištěný a doprovázený dopisem s jasně formulovaným ´přáním´) poštou...

petrrr*
hodnocení

To se nedivim, že je to zmatené, když jsem to psal ve vzteku :)

Doporučený dopis o odstoupení od smlouvy s dodejkou jsem odeslal již minulý týden.

Dnes tak stejně odešlu zboží.

ohneta*

A dodejka se vám už vrátila?

doplněno 05.11.12 11:07:

Beru zpět, je teprve pondělí :D

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]