Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nedoručená zásilka

Od: martinzprahy* odpovědí: 11 změna:

Zdravím.

Objednal jsem si balík z Obchodex.cz ale stále čekám na lístek z pošty. Jsou to už dva týdny a stále nic... Do emailu mi přišlo Oznámení o objednávce ale dále také nic. Platil jsem dobírkou ale jak píši, nic nepřišlo. Nevíte co dělat? Jsem docela znechucen a otráven každodenním čekáním na lístek ve schránce, mám to vzdát a nechat to plavat a objednat si tutéž věc jinde? Za odpověď děkuji...

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

efes
hodnocení

0x

Zavolejte tam nebo napište, ať vám pošlou číslo zásilky. Někdy ty shopy to teprv po objednání objednávají v cizině a táhne se dodání.

 

efes
hodnocení

0x

Ještě doplněk - až budete vědět číslo, lze zásilku sledovat zde ceskaposta.cz/...

 

cocinkamichalka*
hodnocení

0x

Vyžádejte si od prodávajícího podací číslo zásilky. Pak na www.cpost.cz můžete zjistit polohu balíku. Jestli je někde zaseknutý na poště, jestli se ztratil nebo vůbec nebyl odeslán...

 

hodnocení

0x

A proč nezavoláte přímo do toho obchodu (je tam na stránkách mobilní tel. číslo) nebo se nedotážete e-mailem? Máte tam přece kontaktní údaje. Jinak nerozumím tomu, že jste "platil dobírkou", dobírka se přece platí až při převzetí zboží.

 

hodnocení

0x

Kromě dotazu v obchodu bych doporučil i dotaz na balík na poště. Lístek oznámení se mohl ztratit, skončit ve schránce u souseda, v popelnici... Přesně tohle mi před časem udělala jedna pražská pošta s dárkem k vánocům: na poště byl od 19. ale lístek nikde. A kdybych se 29. nezeptal přímo na poště, ležel by tam balík asi dodnes. *smich*

mě se jednou stalo že pošta zadrbala někde lístek , já se o to nestaral, protože jsem si myslel že mi ten balík ještě nebyl odeslán, no a nakonec pošta jej poslala zpět .. to mě poučilo .. takže pokud možno si vždy vyžádat podací číslo a sledovat si to hezky z domu..

 

hop®
hodnocení

0x
avatar hop

Oznámení o přijetí objednávky neznamená, že zásilka byla vyskladněna a odeslána! Kontaktujte dodavatele!

ladinpraha*

Přesně tak. Podle mých zkušeností přijde nejdřív Oznámení o přijetí objednávky - posílá automat - a teprve až je v podstatě objednávka vyřízena přijde oznámení, že zboží je připraveno k vyzvednutí nebo že bylo odesláno, obvykle i s podacím číslem zásilky, které se dá sledovat. Podívej se nejdřív na podmínky, za jakých sis zboží objednal a dodací lhůtu. Pak teprve kontaktuj obchod a ptej se na stav objednávky. A pokud je to zboží na dobírku, tak jsi nic neplatil - zaplatíš až při přebírání zásilky.

 

iz*
hodnocení

0x

Vy jste zaplatil za dobírku, přestože Vám pošta nepředala balík?

 

ron*
hodnocení

0x

Nerozumím té Vaší platbě dobírkou. Píšete, že jste platil dobírkou. Platba dobírkou znamená platba v hotovosti při převzetí zásilky. Zřejmě jste si jen při zadávání objednávky vybral způsob platby: dobírkou.

Pokud se Vám dá dodací doba příliš dlouhá, zavolejte přímo do firmy, kde jste si zboží objednal a zeptejte se na termín dodání.

Mě se už několikrát stalo, že jsem si něco objednala, do e-mailu mi přišla potvrzovací zpráva, ale ještě jsem několik dní čekala na dodání. Potvrzovací e-mail potvrzuje jen přijetí objednávky, nikoliv vyskladnění.

Prostě ta formulace byla trochu nepřesná, tazatel si objednal zboží a jako způsob platby zvolil dobírku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]