Jak sepsat odvolání?

Od: Datum: 23.10.12 13:44 odpovědí: 3 změna: 23.10.12 20:30

Dobrý den. Chci se zeptan jak podat odvolání: Objednala jsem si zboží a zaplatila i poštovné. Po doručení Českou poštou byl obsah zásilky poškozený. Proto jsem vše reklamovala a uplatnila nárok na úhradu škody. Česká pošta mi v mojí žádosti o výplatu náhrady nevyhověla. A odůvodnila zásilku, jako nevhodně zabalenou. Když to vemu logicky, není má chyba, že zásilka byla nevhodně zabalená. Já jsem se dopustila jen toho, že jsem objednala a zaplatila. Teď nemám ani zboží ani peníze a Česká pošta shazuje vinu na odesílatele.



avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 23.10.12 14:30
 

Dobrý den.

Vyjádření České pošty o nevhodně zabalené zásilce přepošlete současně s Vaší žádostí o reklamaci poškozeného zboží dodavateli(odesílateli) výrobku. Pokud byla zásilka poškozená při doručení, neměla jste ji vůbec od České pošty přebírat a platit,

doplněno 23.10.12 17:27:

Pokud nebyla zásilka viditelně poškozená, reklamaci uplatňujte u prodejce.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: danna
Datum: 23.10.12 15:21
 

Zásilka při převzetí nebyla nijak poškozená, jen lehce promáčklá krabice a zboží bylo placené převodem na účet prodejce.

Od: danna
Datum: 23.10.12 20:30
 

Prodejce jsem hned kontaktovala a ten mi sdělil, že zboží poslali v pořádku a mám uplatnit reklamaci u České pošty. Je to jako v začarovaném kruhu...

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.