Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak sepsat odvolání?

Od: danna odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Chci se zeptan jak podat odvolání: Objednala jsem si zboží a zaplatila i poštovné. Po doručení Českou poštou byl obsah zásilky poškozený. Proto jsem vše reklamovala a uplatnila nárok na úhradu škody. Česká pošta mi v mojí žádosti o výplatu náhrady nevyhověla. A odůvodnila zásilku, jako nevhodně zabalenou. Když to vemu logicky, není má chyba, že zásilka byla nevhodně zabalená. Já jsem se dopustila jen toho, že jsem objednala a zaplatila. Teď nemám ani zboží ani peníze a Česká pošta shazuje vinu na odesílatele.


Jak sepsat odvolání?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ron*
hodnocení

3x

Dobrý den.

Vyjádření České pošty o nevhodně zabalené zásilce přepošlete současně s Vaší žádostí o reklamaci poškozeného zboží dodavateli(odesílateli) výrobku. Pokud byla zásilka poškozená při doručení, neměla jste ji vůbec od České pošty přebírat a platit,

doplněno 23.10.12 17:27:

Pokud nebyla zásilka viditelně poškozená, reklamaci uplatňujte u prodejce.

danna
hodnocení

Zásilka při převzetí nebyla nijak poškozená, jen lehce promáčklá krabice a zboží bylo placené převodem na účet prodejce.

danna
hodnocení

Prodejce jsem hned kontaktovala a ten mi sdělil, že zboží poslali v pořádku a mám uplatnit reklamaci u České pošty. Je to jako v začarovaném kruhu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]