Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám dotaz,možná někdo máte zkušenosti nebo víte,na koho se obrátit.
koupili jsme na netu dietní kokteil-práškový,cca za 900kč,vychválený ze včech stran na oné stránce a jak nám došel a byla první -ochutnávka-,tak jsme se zděsili..Koktejl je hnusně sladký,až je nám z toho blivno..Je to vanilka,kterou normálně máme rádi,ale to se prostě nedá..
Co s tím,jde to vrátit?
Psala jsem do toho net.obchodu a že to nejde,jen pokud by byl neotevřený a že si ho mám víc zředit,aby nebyl tak sladký..ale ono to prostě nepomáhá,je hnusnej celkově..a tak nějak se mi to nezdá,myslela jsem,že i takového věci mají právo na reklamaci..
Díky za rady!
Něco načít, a pak to vrátit, protože mi to nechutná? Tak to by asi bylo docela divné, kdyby to normálně mohl kdokoliv udělat.
Ptám se toho,kdo o tom opravdu ví,ne jen špekuluje !Tam jde o to,že je to prodej po INTERNETU-když zakoupíte elektroniku,kosmetiku apod,můžete zboží vrátit do určitých dní-a určitě ne v neporušeném obalu,protože to samozřejmě zkusíte až doma, že
..Tak proto ta otázka..
TAKŽE OPAKUJI,ODPOVĚDI PROSÍM JEN OD TOHO,KDO O TOM NĚCO VÍ,JINAK JE TO OPRAVDU ZBYTEČNÉ..
ne vrátit to opravdu nemůžete. Potraviny nelze srovnávat s elektronikou nebo oblečením. To se pak dá prodat dál, ale načaté jídlo?
Reklamovat ho můžete pouze v případě vady - např. po datu trvanlivosti, viditelně zkažené apod.
že vám nechutná, je váš problém
Vraceni zbozi se tyka spotrebniho zbozi,.coz nejsou potraviny. Kam bychom dosli, kdyby to tak delal kazdy?
A jen k tomu spotrebnimu zbozi. Pochopitelne by se melo vratit neporusene v puvodnim obale. V opacnem pripade muze prodejce chtit uhradit castku, kterou vynalozi pri navraceni zbozi do puvodniho obalu, popripade puvodniho stavu.
doplněno 23.10.12 11:09:btw. jdou vratit i potraviny, ale ne uz otevrene. V opacnem pripade plati to co jsem psal vyse. To znamena ze prodejce muze chtit uhradit naklady vznikle otevrenim toho baleni, coz muze znamenat ze muze chtit penize za cele baleni. Tim tedy jste bez sance o vraceni jakekoliv koruny.
Načaté potraviny vrátit nelze.
Některé firmy, které se zabývají \zázračným hubnutím\ ve svých reklamách píší: Pokud nebudete s našim výrobkem spokojeni a nebudete mít výsledky při hubnutí, zašlete nám klidně zpátky načaté balení, nebo i prázdný obal a my vám vrátíme peníze.
Podobné výrobky zásadně nekupuji, ale nikdy jsem neslyšela o nikom, kdo by poslal zpátky načaté či dokonce prázdné balení a oni mu vrátili peníze. Je to jen klamavá reklama. Jaga.
Načtěte si OZ, popř. zákon na ochranu spotřebitele. Reklamovat lze cokoliv, otázka, co na to prodejce ve sporných případech, jak se zachová pro dobrou pověst. Já reklamoval konzervu, divili se ale výrobce poslal náhradou 5 dalších. Když to bude šmejd, půjdu vrátit i jídlo, a vrátil jsem. Nekvalitu musím nějak zjistit, otevření, krájením a pod., (myš či něco jiného v chlebě..) stejně to pak vyhodí. To co máte je asi koncentrované... Heslo dneška: Nebát se a krást.
doplněno 23.10.12 11:14: to majsterioe
předmět: Reklamace potravin přes internet... je mi blivno...,že i takového věci mají právo na reklamaci..
Proč by nešlo reklamovat něco co je nechutné? Co tomu brání? Známe jakost, užitné vlastnostim hlavní charakteristiky a to musí výrobek splňovat.
Zrzavákočka si musí uvědomit, co vlastně chce! A zase OZ, popř. shovívavost dodavatele, jinak to prostě nejde.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.