Výpovědní lhůta VPP

Od: Datum: 21.10.12 11:33 odpovědí: 4 změna: 21.10.12 21:36

Dobrý den,chtěla bych Vás poprosit o radu.Pracuji jako servírka,vrchní účtující v jedné celkem dobře zavedené restauraci.Odměny za vykonanou poráci jsou směšné a minimální,ale jako žena s malými dětmi jsem si po nástupu z rodičovské dovolenné nemohla příliš vybírat.Stejně tak mě zaskočil fakt,že pracovní poměr mám pouze na poloviční úvazek, ikdyž na dobu neurčitou.Nejprve jsem s tím neměla žádný problém,ale časem jsem zjistila,že při smlouvě na poloviční úvazek s odměnou za práci ve výši 4000.- Kč,nemám šanci si vzít hypotéku,koupit cokoliv na splátky,vzít si úvěr v bance apod.Pracuji tam již několik let,ale majitel nechce ani slyšet,že by mi slouvu změnil,či nějak upravil.Jsem proto rozhodnutá dát výpověď a již předem je mi jasné,že dohodou to určitě nebude,naopak očekávám několik stresujících a vypjatých týdnů.Nepodařilo se mi však zjistit jak dlouhá je u VPP výpovědní lhůta,zkracuje se také na polovinu,tudíž na jeden měsíc?Nebo budu nucena odpracovat po výpovědi měsíce dva?Poradí mi někdo,prosím?

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.10.12 11:42

VPP jako takový už neexistuje. Prostě buď máte klasický pracovní poměr (byť na zkrácenou pracovní dobu) nebo máte DPČ. Pokud máte normální pracovní poměr, tak výpovědní doba je dva měsíce a začíná běžet od měsíce následujícího po předání výpovědi. Pokud máte uzavřenou dohodu mimo pracovní poměr (DPČ), tak výpovědní doba je 15 dní a začíná běžet ode dne předání.

Datum: 21.10.12 11:50

Výpovědní lhůta u vedlejšího PP je patnáct dnů.