Kamarádka přišla o panenstvi a já žárlim

Od: Datum: 15.10.12 23:57 odpovědí: 35 změna: 17.10.12 13:22

Dobrý večer, dotaz asi bude znít fakt blbě ale nevím kam bych se s tím mohl ještě obrátit když né sem. Prostě asi před půl hodinou jsem zjistil od své nejlepší kamarádky přes smsku, že o víkendu přišla o panenství, nejdřív jsem se hrozně naštval, že mi to říká až teď pak jsem si zase uvědomil, že mi to vlastně ani říkat nemusela, když mi do toho vlastně nic neni, to jsem se docela uklidnil a snažil jsem se vstřebat tu informaci (mezi tím jsem si s ní ještě pořád psal) ona mluvila o tom, že se cítí hrozně špatně kvůli tomu, že mi to řekla, že věděla, že mi to způsobí bolest (jelikož dřív mezi námi něco bylo jako, že jsme se navzájem milovali ale přiznali jsme si to teprv nedávno což už bylo pozdě, protože už to vyprchalo a ona si už za tu dobu našla kluka) no a teď já už jsem v takovym stavu, že je mi všechno jedno v hlavě mám úplný prázdno a cejtím se jak kdybych byl zfetovaný jelikož mi to vůbec nemyslí, A hlavně, že jsem si teprv nedávno říkal, že ke mně asi ještě něco cítí jelikož, se tak i chovala i ty dnešní smsky byly takový jako dřív, když mi psala, že jen já ji dokážu vždy rozveselit a že mě hrozně miluje atd.atd. no a pak mi řekne tohleto, byl to prostě šok a kdyby se mě hned po tom nezeptala jestli jí mam ještě furt rád a že to hrozně potřebuje slyšet jestli se nic nezměnilo tak se s ní nebavim ale nic jinýho jí na to říct nešlo kromě toho, žě jí mam rád a nic se nezměnilo.A teď já nevim jestli se s ní mam dál bavit a jestli mě to vůbec přejde...Poraďte prosím co mam dělat.

Děkuji těm co to dočetli až nakonec a omlouvám se za chyby v textu.


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: askmenow*
Datum: 16.10.12 02:29
 

Ahoj. No, pokud s ní chceš být dál v přátelském kontaktu, musíš se s tím nějak smířit. Pokud jste jen přtelé, neudělala nic špatného. Kluka měla, tos věděl. Jdi spát a nech odepisování na ráno, uvidíš to s čistší hlavou.

Pokud ji máš rád jinak než kamarádky, taky jí jistě přeješ, aby byla spokojená. Možná pro tebe je těžké, že má někoho jiného... V takových případech někdy lidé na čas přeruší kontakt, aby se netrápili. Nemyslím, že je to nejlepší řešení, ale hodně lidem to asi pomáhá.

Na co bych se být tebou soustředila je to, jak tě bere ona. Nevím, proč ti píše, že tě minule a tak... pokud jste k sobě něco cítili, je to velmi matoucí, tebe to udržuje v naději a dává ti to i podklady k žárlení. Pokud to není nějaká vaše vzájemná hra, že si to říkáte a oba víte, že tím myslíte jen to, že se máte kamarádsky rádi, je to tak nějak nefér.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 11:36
 

No já chápu, že to budu muset nějak překousnout. Jako kamarád jí to opravdu přeji a chci aby byla sťastná jenže mě i štve, že se nedokáže vyznat ve svých citech prý když potom přišla domů tak se cítila hrozně špatně a s tím klukem už je půl roku a celý ten půl rok se nemohla vyznat v tom co k němu vlastně cítí. No já bych se s ní taky nejradši pár dní nebavil ale podle mě pak už to bude konec zcela určitě. Ne žádnou hru opravdu nehrajem na víc včera mi ještě podtvrdila, že to všechno myslela zcela vážně.

Datum: 16.10.12 08:49
 
avatar

Zdravím. Nejlepší kamarádi si mohou říci všechno a dokáží spolu kamarádit v dobrém i zlém. V životě se stává leccos, každý si žijete ten svůj. To, že se kamarádka svěřila s takovouto věcí Vám, přece nemusí znamenat konec vašeho přátelství. Ona také bude muset zkousnout jednou Vaše známosti...Bylo by dobré ujasnit si, jak to s vámi vlastně je a co k sobě opravdu cítíte. Ale pokud k sobě nepatříte, jako pár, je každého z vás věc, jak žijete a co prožíváte s jinými. S tím je třeba se smířit. Přátelství by tím ale končit nemělo...Možná bude stačit, když se domluvíte, že si nebudete navzájem sdělovat své intimní záležitosti, do kterých stejně nikomu druhému nic není, abyste se vyhli případnému zraňování jeden druhého. Věřím, že dnes už se na to budete dívat trochu s odstupem a bude líp...Jen můj názor, Vám přeji hezký den.

doplněno 16.10.12 11:50:

Není zač. A nezapomeňte, že život je příliš krátký a utíká hodně rychle. Je třeba žít, ne se trápit...;)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 11:42
 

No ona už to dávno zkousla za dobu našeho kamarádstvi jsem už měl taky pár holek ale nějak jsem nepřemýšlel, že by jí to též mohlo ubližovat a jak teď o tom přemýšlim tak mi to vlastně oplatila i když né schválně a já aspoň vim jak se cítila ona...no ale mi to probíráme pořád co k sobě cítíme jenže k ničemu to nevede. No to asi bude nejlepší no když o tom prostě jen nebudem mluvit no ale pak budu mít možná zase pocit, že mi něco uniká.. tak nevim co je lepší. Jinak dneska je mi už opravdu líp a tolik mě to nežere ale určitě mi dneska napíše jestli jsem po včerejšku v poho a pak mi to celý začne od znova. Jinak děkuji za názor určitě si z něj něco odnesu.

Datum: 16.10.12 09:32
 
avatar

Milý Namyšlenečku, co s tím naděláš? To asi před 150 lety, když mladé děvče přišlo "o věnec", byla to neskutečná ostuda a hanba. Dneska, jak vidíš, je jiná doba a když k tomu dojde, děvčata ¨se tím chlubí tak, že to posílají po svém okolí kamarádům prostřednictvím SMS. Nic s tím nenaděláš, taková je doba. Moc se mi ta sexuální volnost nelíbí, hop sem, hop tam, navíc hrozba různých nemocí, ale to je prostě dneska život. Já už jsem mimo a nic mi nehrozí. Proto k tomu přistupuji chápavě.

Dívka je asi dost veselá a poživačná a ráda by se napila ze studánky rozkoše s každým, kdo si požádá. Teď si připadám, že píši jako Vlasta javořická, ale je to tak. S jiným se vyspala a teď, "ošoupaná" se ptá, zda ji máš pořád rád. Neměla bych ji ráda, být na Tvém místě, prostě dostaneš už jen olízaný krajíc. Ale to záleží jen na Tobě. Zdá se mi to jako nebetyčná drzost - s někým se vyspat a druhého, co na tom neměl zásluhu se ptát, zda ji má pořád rád. dělá z Tebe normálného osla, cožpak to nechápeš?

Kdysi jsme u táboráků zpívali takovou písničku: Já jsem si ji pomiloval, brácha si ji vzal,

měli kluka, ten byl po mně, já jsem se jim smál...*smich*

Dělej, jak chceš, jestli ji máš rád, žehnám vám. Ale stejně už nikdy nebudeš ten první, kterému dala všechno. Je to jako z románu, ale mohu si dovolit to napsat. Můj současný manžel je ten, kterému jsem před 40 lety skutečně všechno dala. Přesto neodsuzuji. Lidský život je někdy pořádný propletenec.

Přesto všechno se mi zdá, že Ty hraješ skutečně jen tu vedlejší roli náhradníka. Klidně ji přenech tomu, kdo ji připravil o panenství. A hledej dál. Dneska je všude plno hezkých holek. *placni* Jaga.

Ohodnoceno: 3x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 11:54
 

Ale ona není taková, že by se s tím všude chlubila a podle mě by mi to ani neřekla kdyby jsme se o tom včéra nečli bavit. Ona to byla vždycky chytrá holka a s tímhle tím si dala fakt na čas když s tím klukem chodí půl roku a vlastně o to přišla až teď a to už nemluvím o tom, že jí je 19 let a dnešní holky o to většinou přichází už v 15cti. Nemůžu jí teď kvůli tomu nemít rád příliš mnoho jsem si s ní prožil různých situací kdy to bylo taky složitý, naše přátelství toho vydrželo hodně a jsem si jistý nebo spíš doufám, že tohle přežije též. Chápu, že už nikdy nebudu ten první ale já jí vlastně nemám co vyčítat když já to svoje "poprvé" už mám dávno za sebou ale je fakt, že to bylo dřív než jsem jí poznal. No já si myslím, že tak opravdu udělám. :( A děkuji za radu.

Od: lego®
Datum: 17.10.12 00:00
 
avatar

olízaný krajíc > to mi pripomelo: P..A neni mejdlo, ta neubejva

 
Datum: 16.10.12 10:00
 
avatar

Já si myslím, že v citech máš teda pěkný hokej. *zed* Jestli ji miluješ, chovej se jako milenec. Jestli jsi kamarád, chovej se jako kamarád. *hej*Kdyby se ti svěřil kluk, kamarád, tak bys mu ještě poradil, jak holku sbalit. Že je to děvče, tak šílíš. Navíc, dala ti jasně najevo, že k tobě cítí víc než přátelství. Odmítl, jsi ji jako milenku slovy, že ji máš rád. Máš to, co jsi chtěl. Když ji nemiluješ, tak nešil! Když ji miluješ, tak ji získej pro sebe a nenechávej ji jinému! Budeš litovat celý život. Ikdyž by ten vztah nevydžel celý život, budeš litovat. Nikdy nelituj toho, cos udělal, lituj toho, cos neudělal.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:08
 

Já hokejem žiju celý svůj život tak to tak mám holt všude a nejen v citech :) No kdyby to byl kamarád tak jasný ale tak je to holka. Tak předtím to bylo jiný to jsem se ještě sám nevyznal co vlastně chci vyhovovalo mi to jako kamarádství a teď už to zase cítím jinak a já vím, že si za všechno můžu sám ale jak se říká na chybách se člověk učí tak podruhý bych si to už dobře rozmyslel před tím než jednat *zed*

Od: buss®
Datum: 16.10.12 10:27
 

Namyslenecek, nomem, omen. A ona je tvé vlastnictví?

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:09
 

Není mé vlastnictví.

Datum: 16.10.12 10:51
 
avatar

tebe štve žes to nebyl ty co? no co naděláš takovej je život asi to chtělo kapku přitlačit na pilu *frajer* tak snad příště ;)

 
Od: pt®
Datum: 16.10.12 11:09
 
avatar

Nevím, ale třeba ti to napsala jen tak, aby vzbudila tvou žárlivost a zájem. Pokud o ni stojíš opravdu, tak se snaž ji získat. Myslím si, že kdyby to byla pravda, tak se tímto způsobem chlubit nebude. - pt

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:22
 

No já si myslím, že to pravda je jinak by mě takhle zbytečně nestresovala. No ale mě to příjde docela hloupé celou dobu skoro nic a teď najednou když se s někým vyspí o ní začít aktivně bojovat. Nebo spíš já jsem hloupý, že jsem to nechal zajít až sem a teprv teď řeším co s tím.

Datum: 16.10.12 11:39
 
avatar

no tak pravda, jestli jsi nevěděl, že láska a postel není totéž, tak teď už to víš. On ten pánbu dobře věděl co dělá, když lidi zařadil mezi primáty, mezi kterými se o celoživotní věrnosti jednomu partnerovi vůbec nedá mluvit. Jinak by lidi asi už dávno vymřeli. No a co ty? Jsi ještě panic nebo už nejsi a jenom o tom své milované neřekl?

Já bych ti poradil co teď dělat. Přestaň blbnou a žárlit, protože to co se stalo, je víceméně normální. Prostě jsi měl být rychlejší.

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:01
 

No já to vím jenže ona tohleto bere fakt vážně a jen tak s někým se nevyspí což mě štve ještě víc, protože to znamená, že k němu fakt něco cítí a že si vybrala právě jej aby jí o to připravil. Ne já nejsem a to už je pěkných pár let a ona o tom věděla a vždycky mě nechápala jak se můžu vyspat s holkou když s ní chodim teprv pár týdnů a pak si už na to zvykla. Já vím, že je to normální já si to opakuju furt dokola a můžu za to já jelikož já jsem svojí šanci s ní měl ale nevyužil jsem jí, protože jsem byl prostě blbej a teď už je na to moc pozdě no.

Datum: 16.10.12 12:06
 
avatar

proč by mělo bejt pozdě to že baba přijde o věnec není žádná trága ani nemoc budeš holt jen druhej no *cteni*

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:14
 

Jenže mě tu nejde o sex jestli budu druhej nebo třetí nebo desatej ale o to, že jestli zrovna on je ten první tak to znamená, že on je pro ní ten nejlepší a on je ten, kterýho miluje tak ať pak tedy neříka mě, že ke mně něco cítí, snášel bych to mnohem líp kdyby mi dala jasně najevo, že jsem pro ní jenom kamarád a má mě ráda jenom jako kamaráda tak to tak neřešim.

Datum: 16.10.12 12:55
 
avatar

To je omyl. Často dají holky panenství tomu nesprávnému, zjistí to za pár měsíců nebo rok a pak si říkají, že byly houpé, když šly do postele zrovna s takovým blbcem.

doplněno 16.10.12 13:11:

No, pokud nehodláš čekat měsíce, tak pro tebe až tak moc neznamená...

doplněno 16.10.12 13:40:

mužes naději vyjít naproti, ale nečekej výsledky za dva dny, samozřejmě.

doplněno 16.10.12 13:40:

"můžeš"

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 13:08
 

Ale já nehodlám čekat měsíce než ona si to uvědomí...

doplněno 16.10.12 13:28:

znamená ale přece nemůžu žít jenom nadějí, že jednou si možná uvědomí, že neni ten pravý a že to byla chyba a že chce mě.

doplněno 16.10.12 14:50:

:( tak urcitě bych to nečekal za dva dny ale půl roku bych též nerad čekal

Datum: 17.10.12 00:56
 
avatar

Z toho, co jste doposud napsal, to nevypadá, že byste u ní kdy byl měl šanci.

Hele, přestaňte se tím užírat. Vybrala si, přejte jí to!

 
Od: namyslenecek*
Datum: 17.10.12 13:02
 

Měl jsem šanci ale tehdy jsem jí odmítl já, protože jsem necítil to co cítím teď.

Od: ron*
Datum: 16.10.12 12:04
 

Je to celé nějaké zamotané. Mám dojem, že Vám napsala jen proto, aby ve Vás vzbudila žárlivost. A povedlo se!

Musíte si vyjasnit vztah kamarád x přítel (milenec). A pokud nejste jen kamarád, tak o ni bojujte. A její chování také úplně nechápu. Píše Vám, že Vás miluje a pak sdělí tuto novinu? Opravdu radím se sejít (žádné sms) a vše si pořádně vyříkat. Budete mít oba jasno a nemusíte si vzájemně ubližovat.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 12:18
 

No jé to zamotané a má štěstí, že mi to zdělila zrovna tehdy kdy jsem měl dobrou náladu, protože jinak by to byl fakt masakr. Máte pravdu musíme si to vyříkat z očí do očí... Děkuji

Od: magdal
Datum: 16.10.12 16:09
 

Holka je tupá jak daleko vidí. Hraje si s tebou, nejdřív do tebe dělá, pak se vyspí s chlapem a za tepla ti to slípka vykdáká, aby tě co nejvíc ranila. Bud nad věcí a takovou slepici si drž od těla at se vychrápe s kym chce. Můžeš jí říct at si to nechá pro sebe, že tobě do toho nic není a ty jí taky nevyprávíš s kym si spal. At si to holka užije. Utíkej dokud je čas!

 
Od: markcomahokejvcitech
Datum: 16.10.12 16:17
 
Moje nejhlubší sympatie! Já miluju svou kamarádku už léta. Jsem ženatý, ona vdaná, rozumem všechno chápu, ale nemůžu si pomoct. Asi po dvou letech už jsem byl v tak příšerným stavu, že jsem ji to - dost opatrně - řekl. I když si rozumíme úplně ve všem, víme o sobě taky snad všechno, strašně ji to zaskočilo. Pozděj mi řekla, že si myslí, že přátelství je víc než láska - chtěla mě utěšit, ale pro mě to byla hrozná rána. Nečekal jsem, že mi padne kolem krku, ale taky jsem nebyl připraven, že ji za celou dobu ani nic nenapadlo. Málem jsem umřel strachem, aby se mě nezačala bát a nepřerušila kontakt. To se naštěstí nestalo, ale i tak je v jednání se mnou opatrnější než dřív. Vyhýbá se každému dotyku, asi to dělá jako-že pro moje dobro. To je můj trest - přišel jsem i o to málo. V podstatě děláme, jakoby nic. Uběhlo dost času - vic než rok - a já se trápím pořád stejně, snad i čím-dál-víc. Nemám žádný hokej v citech a to s tím olízaným chlebem je taky blbost. Prostě ji miluju a budu ji dělat kamaráda, jak dlouho bude chtít. Budu poslouchat cokoliv co mi říká, budu jí pomáhat se vším, budu se ji snažit bavit, udělám všechno, co budu moct, se mnou nikdy nebude mít žádné problémy. Je mi jedno kolik trápení budu muset vydržet. Moje modlitba je: chci aby byla šťastná. Tak to jen tak, abys viděl, že všechno není tak černo-bílé, jak se tady píše.
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 17:19
 

Tak tohle je fakt síla *sok* ale fakt mi to hodně připomína tu mou situaci tak teď aspoň vim, že se s tím dá žít ...a máte pravdu nic není černo-bílé.

Datum: 16.10.12 20:38
 
avatar
Zase to nemůžeš srovnávat s vdanou a svobodnou, to je úplně jinak situace. Jak psal kolega nademnou, nohy na ramena... Když jsem byl mladý, pár takových co se došly vyplakat jsem měl a při první příležitosti utekly za dalším zjevem. Šlo jim jen o to, jak překonat urcité období, žadné city, jen hra. Veř mi, pokud by tě měla aspoň trochu ráda, tohle neudělá a už vůbec nenapíše v sms. Nikdy by ti to neřekla. Nakonec když by ti to i vyšlo, nikdy nebudeš mit jistotu a udělá to kdykoliv znovu, bude vědět, že odpustíš. Takže oči na šťopkách.
 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 20:45
 

Jenže ja jí znám příliš dlouho a vim, že mi to určitě neřekla aby mi ublížila od jakživa si říkame všechno co máme na srdci tak mi řekla i tohle. Jenže ja jí ale nemám co odpouštět vždyť nic špatného neudělala sami jsme se dohodli na kamarádství sami jsme se dohodli na tom, že si budem říkat všechno a když je to její kluk tak proč by to s ním neměla dělat to, že žárlím to už je můj problém ona se na mě neurážela když jsem měl holku já tak teď by to od mne bylo trochu nefér kdybych se s ní teď kvůli tomu přestal bavit.

Od: magdal
Datum: 16.10.12 21:40
 

Jestli jsi kluk k čemu TWL tak jdi v pátek na diskotéku najdi si tam holčinu. Některá na to fakt čeká, a jdi do toho. Nebo nemusíš, v neděli jí zavolej, kamarádko moje drahá včera jsem jí vojel, byla to jízda kámoško mezi kámoši si můžeme říkat všechno.

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 21:59
 

No já to mám ale v plánu si jít někam užít já nejsem ten typ kluků co sedí doma na zadku a přemýšlí jak je jim blbě a já jí to už i naznačil ale reakce žádná buď je jí to jedno nebo si už na to zvykla a nebo to teď dusí v sobě a nedává mi to najevo :D

 

Od: magdal
Datum: 16.10.12 22:08
 

No konečně, nejvyšší čas, tam je holek, jak říkám nějaká jetá kámoška, co ti to za tepla vždycky vykdáká s kým to měla máš to chlape zapotřebí? Možná tam najdeš i nějakou k světu a za pár dní se tomu tady budeš smát. Věř zkušenejm. hodně štěstí

 
Od: namyslenecek*
Datum: 16.10.12 23:03
 

Hele svatá pravda kámo... to ona neví o co přichází *frajer* hej ale dík už mě to fakt docela přešlo :-D

Od: ladaadal*
Datum: 17.10.12 06:39
 

No v první řadě by sis měl udělat v hlavě pořádek je-li to kamarádka (jak píšeš), nebo holka, kterou jsi chtěl zbalit. Pokud to první, měl bys jí to přát a být rád, že je šťastná, pokud to druhé, budeš se s tím muset smířit, prostě ji zbalil někdo jiný. Máš smůlu.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: namyslenecek*
Datum: 17.10.12 13:22
 

Já jí přeju aby byla šťastná ale potom co mi to řekla, že to s ním udělala tak dodala, že nechápe jak se mi to může líbit... takže to asi zas tak hladký nebylo a nemůžu tvrdit, že je šťastná... a já se s tím už smířil za ty dva dny mě to dost přešlo a už to tolik neřešim spíš žiju dál jako předtím a nemyslím na to.

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.