Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prodal jsem mobilní telefon přes internet s tím, že kupujícího upozornil, že je v telefonu poškozený FW, který je potřeba opravit. Proto jsem i telefon zlevnil na nějakých 600kč. Poslal jsem jej na dobírku. Ten člověk jej dal nějakému amatérovi na opravu, který se v tom pravděpodobně šťorual a prý to nešlo, tak telefon dali do autorizovanému servisu na opravu, ten se zmínil, že je vyhořelá základní deska. Kupující trvá na vrácení peněz a já jsem si jistý, že telefon před prodejem byl HW v pořádku. Nabídnul jsem vrácení poloviční ceny .Kupující odmítá a požene to prý na právníka. K telefonu jsem žádnou záruku ani smlouvu nedal. Tak teď nevím na co má ten člověk právo, ale jedno je jisté nechci se nechat vydírat. předem děkuji za rady.
Byl na vadu upozorněn? Byl. Koupil to i s ní? Koupil. Byla vám známa jiná vada, tedy vyčítaná, zatajil jste ji? Toť je otázka.
Nějaký známý může jít do háje, pokud by to nebyl servis, kvalitní. Ale i tak by musel dokázat, že jste o vadě věděl. Poslal bych ho někam i s právníkem. Záruka je půl roku, nic dávat nemusíte, je přece ze zákona!. Vizte OZ. K soudu za šest stovek?
Byl upozorněn, že jsem do zařízení nahrál špatný FW, a prodal jsem to ze slevou, že to musí dát do servisu . Dal to nějakému známemu a poté poslal do autorizovaného servisu, kde mu řekli, že je vadná deska. Záruka pul roku, no mobil má cca měsíc?
napsal jste že prodáváte zboží bez záruky? , nebo se zárukou ale u prodejce u kterého jste telefon koupil? Nebo jste snad dal nějakou osobní záruku? .. ť si to reklamuje u toho známého., který mu to měl spravit. Vůbec se tím nezaobírejte...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.