Špatná antikoncepce?

Od: Datum: 07.10.12 18:01 odpovědí: 1 změna: 07.10.12 21:52

Dobrý den,

začala jsem brát mojé první antikoncepci FOXINETTE. Začala jsem jí brát v 1. den menstruace jak mi bylo řečeno a teď už jí beru přesně týden ale moje menstruace byla velmi divná.. Trvala 3 dny pak den nic pak zase den krev a pak zase nic (jakoby už skončila).. A od tý dobý mám ve výtoku krev a po sexu taky.. myslíte že tu antikoncepsi špatně snášim, nebo že se to za čas spraví? Nebo jestli se mám objednat na gyndu ať mi vymění prášky ale to je mi zase líto peněz.. beru teprve první platíčko a stála 600.. Děkuju za rady a názory :)


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ron*
Datum: 07.10.12 21:52
 

Dobrý den.

Je to vaše první hormonální antikoncepce, tělo si tedy musí zvyknout. Doporučuji vydržet, antikoncepci nevysazovat. Pokud se cyklus neupraví nebo dojde k výraznějším potížím, konzultujte problém s lékařem.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.