Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Vyhazov od zamestnavatele

Od: sisapetra odpovědí: 5 změna:

dobry den,

momentalne se nachazim v sileny situaci a nevim jak nejlepe z toho ven...

... snad mi dokazete pomoci

Pracuji jako servirka v jedne restauraci uz skoro rok (od 1.11.11) a uz od meho nastupu se tam vystridalo nespocet lidi. Vetsinou se to tam stridalo aby sef nemusel vyplacet. Ani nevim jak se mi vlastne povedlo pracovat tam tak dlouho vzhledem k tomu ze mzdy vyplacel tzv. po zalohah.. A ja si je prvni mesice nebrala protoze ze zacatku sliboval, ze to da dohromady, pak o tom prestal mluvit a ja blba se proste neozvala.. A slo to dal a dal... (kdyz jsem si rekla a on mel tak mi dal penize, obvykle cca kolem 1000kc - z toho najem nezaplatim), nakonec ma ode me podapsany za celych 10mes. pouze 2 vyplatni pasky.

A ve statni svatek 28.9.2012 si k 2 novackum (ktere jsme s kolegou zaucovali) nasel dalsi 2 a nas v 9 hodin rano na tzv porade si jednoho po druhym vzal do kanclu a vyrazil nas... do ted sedim doma a nevim co dal protoze jsem mu jeste nic nepodepisovala, do toho mi dluzi hroadu penez a s dalsima vyhozenyma kolegama jsme premysleli ze ho proste pujdem udat

co myslite vy? dekuji

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

iz*
hodnocení

2x

Jak Vás zaměstnavatel "vyrazil"? Výpověď z pracovního poměru musí být písemná, musí obsahovat některý z důvodů, vyjmenovaných v § 52 zákoníku práce. Důvod musí být formulován jednoznačně - tak, aby jej nebylo možné zaměnit s jiným výpovědním důvodem. Takže pokud šlo o ústní jednání, není výpověď platná.

Zůstanete-li doma bez výpovědi nebo bez písemného nařízení od zaměstnavatele, vyhodnotí zaměstnavatel Vaši nepřítomnost jako neomluvenou absenci a po cca 5 zameškaných směnách může okamžitě zrušit pracovní poměr (§ 56). To by pro Vás znamenalo ztrátu nároku na podporu a hůře by se Vám hledalo nové zaměstnání.

Takže doporučuji jednat urychleně a předejít okamžitému zrušení PP.