Nejste přihlášen/a.
Zdravím
Měl bych otázku pro hudebně nadané lidi.. Jde o to, že bych se hrozně rád naučil hrát na kytaru a nějakou si pořídil(dřevěnou,akustickou). Nikdy jsem na nic nehrál, což je asi trochu ostuda, podle mě by měl každej na něco umět hrát..
Jenže jsem student na VŠ a nemám moc času navštěvovat nějaké kroužky a tak. Tak mě napadlo, že bych si nějakou koupil a učil se sám doma,snahu bych určitě měl. Jenže tomu fakt vubec nerozumím, je tu někdo, kdo by mi poradil jak na to, s výběrem kytary a tak? Je to vůbec možné naučit se na ni hrát sám, když jsem totální analfabet, co se hudby týče?
Díky za odpovědi
Ahoj, určitě to možné je. Já sice hudební vzdělání mám, ale na kytaru jsem se taky naučila hrát "samodomo". Začátkem jsou určitě akordy. Existuje spousta stránek na internetu, kde jsou zobrazeny obrázky s tím, jak se ten konkrétní akord drží.
Já mám ráda stránky supermusic.sk, kde lze písničky i "přepsat" do takových akordů, které už umíš a zahraješ si tam téměř cokoli. Při kliknutí na akord se ti zobrazí prstoklad.
Buď klidnej, je fůra lidí, co hrají na kytaru aniž by byli nějak extra hudebně vzdělaní a plno samouků, Na začátek doporučuju koupit něco v bazaru za pár šprdliků. Jednak nevíš, jak dlouho tě to bude držet, jednak na začátek to stačí a když budeš chtít časem lepší, doporučuju najít odborníka, který tomu opravdu rozumí. Základní věci si najdeš na netu, stejně jako první akordy, které se začneš učit.
Hodně zdaru.
doplněno 29.01.13 10:12:Já zase hodně chodím sem: velkyzpevnik.cz/... nebo na akordy sem: brnkni.cz/...
To víš, že to jde. Navíc dneska je to už easy peasy, všechno najdeš na YouTube, jsou tam snad i videa s recenzemi levných kytar pro začátečníky.