Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Huceni v hlave

Od: fatalwir® odpovědí: 6 změna:

Zdravim, od dnesniho rana mi hrozne huci v hlave. (Skoro jako kdybych stal v podchodu a nade mnou jel plny nakladni vlak.) Uz mi z toho zacina hrabat. Ucitel ve skole rikal ze by to mohlo byt zmenou tlaku. Cim jeste by to mohlo byt? A jak se tomu da zabranit? Diky

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

drejdl*
hodnocení

1x

Mohl by to být tzv. tinitus. Sám nic neřeš, na nic nečekej a hajdy k praktickému lékaři, který tě asi pošle na ORL.

figurek*
hodnocení

0x

Nemáš trochu rýmu? Jestli máš rýmu a v hlavě ti hukotá, pak máš možná ucpaného Eustacha a to hukotání skutečně může být způsobené změnou tlaku. Taky se mi to stává.

Jestli ti v hlavě trvale rachotí, pak raději zajdi k doktorovi, ať nedopadneš jako ten muzikant Michal Pavlíček. Tomu v hlavě rachotí už třicet let.

hodnocení

Byl jsem nemocny ale rymu uz nemam.

ladaadal*
hodnocení

0x

Nevím, co je to tinitus, nejsem lékař, ale specielně s hlavou bych si nezahrával a upaloval k doktorovi. Může to bý absolutní hloupost, ale taky něco vážnějšího. Kdysi, když mě zničehonic začala taky bolet hlava a zjistila to sestra, ani mě nenechala čekat, až na mě přijde řada. Hned do ordinace a hned na různé testy. S hlavou není žádná legrace.

doplněno 26.09.12 13:59:

Tou absoulutní hloupostí mám na mysli něco, co není důležité ani nebezpečné, nejednalo se o narážku na tazatelovu hlavu:)

klementyna

Hmmm... tak to závidím... nekotrolovatelně mě bolí hlava už třetí rok a když jsem s tím chodila po doktorech, dívali se na mě jako na hypochondra... tak už to teď neřeším a snažím se s tím žít, ale někdy je to děsné, protože prášky proti bolesti nezabírají, musím prostě počkat až to přejde.

pt®
hodnocení

0x

Pokud je to hučení v hlavě a v uších, jedná se možná o Tinitus. Tinitus se výlečit nedá, žiju s ním už 8 let. Ale běžte k lékaři. - pt

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: