Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Výpověď kreditní karty

Od: redroker® odpovědí: 8 změna:

Začátkem srpna jsem splatil kreditní kartu Citi O2 a následně hned přes svou banku (podmínka konsolidace) zrušil.Banka zaslala mým jménem žádost o zrušení karty/účtu a přiložila znehodnocenou kartu.V dopise byla žádost o písemné potvrzení.Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.Kolem 10.9. přišel běžný výpis s poděkováním jejího využívání.Hned jsem poslal sám písemnou výpověď,ale zas dnes jen sms s výše popsaným infem,jako kdyby se nic nedělo. Myslím si,že jiným způsobem,než písemnou výpovědí,tak učinit nelze,nebo se pletu?Možná bych to mohl nechat být,ale banka si účtuje několik stovek ročního poplatku a kdybych to ignoroval,jak postupovat.Hodit to za hlavu,nebo zaplatit a pak to řešit? Samozřejmě písemnou žádost jsem odeslal doporučeně (brněnská pobočka kreditních karet).

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar lego

Kdysi jsem ji rusil osobne na pobocce a vse probehlo dobre.
Stavil bych se na pobocce a zeptal se.

hodnocení

No nevim,nejbližší pobočka je 100km daleko. A pokud je zrušena,proč banka nepošle písemné potvrzení.

doplněno 24.09.12 20:23:

...myslím si,že karta není zrušená,ale jen zablokovaná,když dostávám 2 měsíc sms o neúspěšné platbě O2 služeb.

No kdyz to mas tak z ruky, tak snad jedine zavolat nebo napsat citibank.com/... .
Bez toho abys je zkontaktoval se nedozvis pravej stav veci. To tady nevi nikdo.

 

ohneta*
hodnocení

0x
Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.A neznamená to, že karta je tedy zrušená tak jak jste chtěl?

 

hodnocení

0x
avatar gotrekzagary

Použijte oficiální výpovědní formulář Citi... viz: google.cz/...

Cca před rokem jsem kartu rušil tímto formulářem a naprosto v pohodě.

Mimochodem, máte opravdu účet na nule? Nezměnila se částka např. o úroky nebo zaslání výpisu? Zavolejte na Citi linku a zjistěte si zůstatek, případně proberte zrušení karty.

hodnocení

Nemám dluh,mám 150kč přeplatek

doplněno 24.09.12 20:28:

...díky za odkaz na formulář,vyplním a pošlu znovu*placni*

A co tam zkusit zavolat (napsat) a přeptat se přímo v Citibank jak je to s vaší výpovědí? Případně jak ji podat správně.
Telefon:
+420 233 062 222
E-mail:
zakaznicky.servis@citi.com
(po - pá 8.30-17.00)

Je to sice číslo na Hlasový automat, ale předpokládám, že tam bude možnost přepojení na operátora.

 

vendik
hodnocení

0x

Zkuste zavolat na číslo 233 062 250 . Je to přímo na operátora co má na starost rušení karet a účtů. Bude Vás přemlouvat, ale pak, pokud se nedáte zlákat tak Vám kartu zruší. Měl jsem s nima taky potíže a už mi nesmí do baráku.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]