Výpověď kreditní karty

Od: Datum: 24.09.12 19:15 odpovědí: 8 změna: 19.01.15 18:49

Začátkem srpna jsem splatil kreditní kartu Citi O2 a následně hned přes svou banku (podmínka konsolidace) zrušil.Banka zaslala mým jménem žádost o zrušení karty/účtu a přiložila znehodnocenou kartu.V dopise byla žádost o písemné potvrzení.Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.Kolem 10.9. přišel běžný výpis s poděkováním jejího využívání.Hned jsem poslal sám písemnou výpověď,ale zas dnes jen sms s výše popsaným infem,jako kdyby se nic nedělo. Myslím si,že jiným způsobem,než písemnou výpovědí,tak učinit nelze,nebo se pletu?Možná bych to mohl nechat být,ale banka si účtuje několik stovek ročního poplatku a kdybych to ignoroval,jak postupovat.Hodit to za hlavu,nebo zaplatit a pak to řešit? Samozřejmě písemnou žádost jsem odeslal doporučeně (brněnská pobočka kreditních karet).


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.09.12 19:20
avatar

Místo toho přišla na konci měsíce srpna sms s informací,že telefonní inkaso nelze zaplatit,protože karta je buď bloklá,nebo jsem vyčerpal limit.

A neznamená to, že karta je tedy zrušená tak jak jste chtěl?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: lego®
Datum: 24.09.12 19:23
avatar

Kdysi jsem ji rusil osobne na pobocce a vse probehlo dobre.
Stavil bych se na pobocce a zeptal se.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.09.12 20:12

No nevim,nejbližší pobočka je 100km daleko. A pokud je zrušena,proč banka nepošle písemné potvrzení.

doplněno 24.09.12 20:23:

...myslím si,že karta není zrušená,ale jen zablokovaná,když dostávám 2 měsíc sms o neúspěšné platbě O2 služeb.

Od: lego®
Datum: 25.09.12 13:15
avatar

No kdyz to mas tak z ruky, tak snad jedine zavolat nebo napsat https://www.citibank.com/czec…nking/czech/kontakty/form.htm .
Bez toho abys je zkontaktoval se nedozvis pravej stav veci. To tady nevi nikdo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.09.12 20:23

Použijte oficiální výpovědní formulář Citi... viz: http://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CD8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.citibank.cz%2Fczech%2Fgcb%2Fpersonal_banking%2Fenglish%2Fstatic%2Fpdf%2FTermination.pdf&ei=cKRgUIyODMftsgb494D4Bg&usg=AFQjCNFpntTG5-aZhJPvPgFJ4K9Olo4iw&sig2=mGTRP1Uz9nG3GbXGWhazcw&cad=rja

Cca před rokem jsem kartu rušil tímto formulářem a naprosto v pohodě.

Mimochodem, máte opravdu účet na nule? Nezměnila se částka např. o úroky nebo zaslání výpisu? Zavolejte na Citi linku a zjistěte si zůstatek, případně proberte zrušení karty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.09.12 20:26

Nemám dluh,mám 150kč přeplatek

doplněno 24.09.12 20:28:

...díky za odkaz na formulář,vyplním a pošlu znovu*placni*

Od: pepr®
Datum: 24.09.12 23:22
avatar

A co tam zkusit zavolat (napsat) a přeptat se přímo v Citibank jak je to s vaší výpovědí? Případně jak ji podat správně.
Telefon:
+420 233 062 222
E-mail:
zakaznicky.servis@citi.com
(po - pá 8.30-17.00)

Je to sice číslo na Hlasový automat, ale předpokládám, že tam bude možnost přepojení na operátora.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vendik
Datum: 19.01.15 18:49

Zkuste zavolat na číslo 233 062 250 . Je to přímo na operátora co má na starost rušení karet a účtů. Bude Vás přemlouvat, ale pak, pokud se nedáte zlákat tak Vám kartu zruší. Měl jsem s nima taky potíže a už mi nesmí do baráku.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.