Pevná pracovní doba

Od: Datum: 22.09.12 11:26 odpovědí: 10 změna: 20.11.12 11:01

Dobrý den, pracuji jako pomocná pekařka od.20:00 do 4:00 jenže každy den je jiná výroba stane se ,že se to prostě nedá stihnou a zustanu dýl a dopeču. Jenže tento měsíc jsem měla poškrkané hodiny s oduvodnění že si píšeme hodiny a máme pracovat jen do 4:00 proto potřebuji vědět co dělat nechci dělat problémy, ale když mám teda do 4:00 mužu nechat nedopečené zboží a odejít? Předem děkuji za odpověd

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.09.12 11:34

Dobrý den. Slunce, pokud Vám zaměstnavatel nechce uznávat hodiny navíc a proplácet je jako přesčasové, pak byste si měla situaci vyjasnit s ním. Pokud se k tomu staví takto, pak mu asi fakt, že necháte rozdělanou práci a odejdete na čas, nevadí. Nikdo po Vás nemůže vyžadovat, abyste přetahovala pracovní dobu a dělala zadarmo. Vyjasněte si situaci, máte na to právo.

doplněno 22.09.12 12:10:

Spoléhá se na Vaši poctivost tedy a zřejmě toho zneuřívá. Takže ukažte, že to dovedete, odejít od rozdělané práce a dodržovat pracovní dobu tak, jak se po Vás žádá. Nenechte se využívat. Konec konců splníte jen to, co se po Vás žádá - budete dodržovat svojí pracovní dobu...

doplněno 22.09.12 12:33: