Modřina na tváři

Od: Datum: 17.09.12 12:39 odpovědí: 3 změna: 17.09.12 16:27

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda může nějak ublíži,t když si někdo dá na velkou modřinu na kotníku hodně silnou vrstvu masti Hirudoid. Mažu už několik dnů babičce nohu, naposledy večer, a dnes ráno pozoruji, že má na tváři fialovou dosti velkou modřinu a zní vedou po celé tváři fialové vlásečnice. Dívala jsem se jí po těle a nenašla jsem nikde nic dalšího, než na té noze. Prý se neuhodila, nevím, jestli to může být po reakci i na nějaké léky- bere dlouhodobě Nitroglycerin a analgetika.

Děkuji.

doplněno 17.09.12 12:43:

A že prý ji bolí ta půlka hlavy, kde má tu modřinu na tváři.

doplněno 17.09.12 15:17:

A všimla jsem si, že má na obou tvářích nějak víc viditelné žilky, že to dělá dojem červených tváří a nemívala to, byla právě vždycky úplně bledá, nevím, jestli to nemá i od vyššího krevního tlaku..


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 17.09.12 15:20
 
avatar

Nepraštila se večer při spaní? Možná by nebylo od věci, zajít k lékaři.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 17.09.12 16:13
 
avatar

Také doporučuji lékaře. Bolest hlavy může souviset s modřinou, ale může signalizovat i něco jiného. Vysoký tlak bych také nepodceňovala.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: mikycz*
Datum: 17.09.12 16:27
 

Určitě bych doporučoval lékaře, je možné, že se jedná jen o pouhou modřinu, ale může to být i něco vážnějšího. Opravdu radím, sjeďte tam

Ohodnoceno: 2x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.