Cítím se jako dement

Od: Datum: 13.09.12 19:07 odpovědí: 7 změna: 14.09.12 06:59

Zdravím, chtěl bych se sváma podělit o můj problém. Bude mi 19 a jsem ve čtvrtém ročníku na SŠ a poslední dobou se cítím jako úplný pitomec. Věci ,které jsem dřív uměl mi najednou vypadávají z hlavy, jako bych ztrácel logické uvažovaní. Dokonce už se bojím s někým vůbec bavit a jako bych ztrácel řeč a nemluvím. Když už se s někým bavím, tak ze mě začínají vylézat úplný kraviny, místo toho ,aybch to řekl normálně a některé slova se mi i blbě vyslovují. Dřív tohle nebylo. Ve škole pořád cítím, jakoby se mi nedokrvoval mozek nebo co..otupělost, a každou chvíli ztrácím koncentraci a čumím do blba. Může mi tady někdo pomoci? Neměl někdo taky takový problém? Četl jsem ,že piracetam pomáhá při nedokrvování mozku a je to pro lidi s příznaky "demence" , tak bych to mohl vyzkoušet, ale nechci se zase moc cpát práškama.

Díky


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.09.12 19:16
 
avatar

A nebude to spíš následek přetížení nebo naopak nesoustředěnosti? Začíná Ti maturitní ročník, prázdniny sotva skončily, začínákolotoč... Před rokem jsem na tom byla stejně, ale mně vypadávalo spíš vidění po setmění. :)

Dokžeš se soustředit třeba na delší čtený text? Trvá to celý den, nebo jsou to spíš přerušované výpadky? A jak dlouho to trvá? Já jsem na soustředění brala guaranu, pomáhá to i při učení.

Kdyby se to nezlepšilo, zajdi si k lékaři. Ten jediný může díky vyšetřením objevit případný skutečný problém. Zakoktávání a zamotávání se v rozhovoru může být způsobeno i nesmělostí nebo něčím takovým, nebo se to stává i s dobře známými lidmi?

 
Od: hozna
Datum: 13.09.12 19:35
 

Díky za odpověď :) Ty výpadky mozku mám jenom ve škole, můžu uvést i konkrétní případ: Nedávno jsme opakovali jednoduché rovnice, výrazy , složené zlomky a takové to opakovaní.. A jakmile jsem to uviděl ,tak jsem nevěřil vlastnímu mozku, prostě ani jeden příklad jsem nemohl vyřešit... Pak jsem přišel domů a začal jsem to počítat, protože se mi nezdálo ,že bych byl fakt tak blbý a uměl jsem to všechno. Dneska jsme měli vyučování od 8 ráno do 16 hodin, z toho 3 hodiny matiky ke konci a to byl zase opravdu děs, jako bych měl dutou hlavu. První dvě hodiny se dokážu v pohodě soustředit ,ale pak už nastupuje ta dekoncentrace a otupělost. S tou nesmělostí máš pravdu, v blízkém okruhu přátel se dokážu bavit normálně, ale je to opravdu malý okruh. A když se bavím s lidma, se kterýma se nebavím často ,tak se přeříkávám a blbě se mi mluví.

Datum: 14.09.12 00:58
 
avatar

Vliv může mít i nevhodně sestavený rozvrh. Od 8 do 16 hodin je i s hodinovou přestávkou na oběd moc a zařadit matematiku do odpoledního bloku se mi jeví nevhodné (matematika stejně jako čeština a cizí jazyk by měla být zařazena dopoledne do max. 12 hodin, výjimečně do 13).

 
Datum: 13.09.12 19:19
 
avatar

Určitě si zajdi k lékaři! Nemusí to být nic vážného, ale neriskuj. Podobné příznaky může mít například roztroušená skleróza.

 
Od: itan71*
Datum: 13.09.12 19:23
 

Jedním Tě můžu ujistit, nejsi sám co má takové problémy

 
Datum: 13.09.12 21:08
 
avatar

A nekouříš náhodou trávu? Vím, je to otázka odvážná, ale pokud je tomu tak, tak přestaň. Ptám se proto, protože přesně popisuješ příznaky člověka, který dlouhodobě a pravidelně kouří trávu.

 
Od: ron*
Datum: 14.09.12 06:59
 

Dobrý den.

Myslím, že to bude jen únava. Únava a především stres. Rychlá změna - prázdniny - škola. Musíte brzy vstávat, soustředit se, úplný jiný režim než o prázdninách. K tomu stres z blížící se přípravy na maturitu, to zamává s každým. Doporučuji chodit brzy spát, jíst vitamíny, dodržovat pitný režim a po škole se alespoň chvíli projít, proběhnout - prostě trochu se pohybovat.Pohyb odbourá stres, únavu. Pokud únava do několika dnů neodezní, doporučuji zajít k lékaři.

Přeji ať je líp.

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.