Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
měním si tarif u jednoho operátora v ČR. Překvapilo mě, že dealer, který uvedený paušál po telefonu nabízí, chce nahlásit jméno, příjmení, adresu, rodné číslo, číslo a datum platnosti občanského průkazu a při doručení nového telefonu předat ofocený občanský průkaz. Když jsem si nastavoval upozornění na došlý email pomocí sms, chtěli hesla ke všem mým emailovým schránkám. Je to divné, ale co jsem zjistil, tak po jiných zákaznicích chtěli totéž. Máte s tím podobnou zkušenost? Dík za odpovědˇ.
S těm heslům - je jasné, že musíte potvrdit heslem, že je schránka vaše, když chcete, aby vám chodila upozornění. Ale na to ta hesla nemusíte nikomu hlásit, to si přeci nastavíte sám?
Jinak množství údajů, kterých se dožadují, zní velmi nesmyslně, po telefonu bych to nedávala a dožadovat se ofocené občanky určitě nárok nemají.
Hesla k Emailu? Tak bych řekl, že jsi někomu naletěl. Heslo k Emailu nejsi povinen nikomu zdělovat, ba naopak, vystavuješ se riziku, že tvůj mail někdo zneužije. A po telefonu udávat rč, č.op a podobné věci bych taky nedoporučoval. Na co by to operátor potřeboval? Vždyť to jsou tvoje důvěrné údaje.
tyto informace bych sděloval opatrně a vždy "z ruky do ruky" určené osobě určitě ne SMS! takto jdou lehce zneužít veškeré vaše data.
doplněno 12.09.12 11:01:k těm heslum to je vaše soukromá věc nikomu ji sdělovat nemusíte ani k e-mailu , facebooku , k telefonu , a podobně jsou to sokromé informace které se dají zneužít.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.