Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak je to s ČOI?

Od: hoummy* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

podal jsem podnět u ČOI - elektronicky na jednoho prodejce. Co se bude dít dále? Budou mě kontaktovat?

DĚKUJI ZA REAKCE,

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

des*
hodnocení

2x

Podnět je jednostranný.Pokud to nebyl anonym,čoi vám odpoví.Pokud se jim sejde podnětů více,budou se tím zabývat.Záleží na posouzení závažnosti.Jsou totiž zavaleni podněty.

aaaaaaa*

určitě se budou zabývat i jedním konketním případem.

artik*

záleží na co jste si stěžoval ,jsou věci ,kterýma se vůbec nezajímají

 

hoummy*
hodnocení

Stěžoval jsme si na to, že jsem koupil motorku, ta se mi porouchala a už více než dva měsíce mi hnije v garáži, je v záruce dva roky. Při kontaktu s prodejcem mailem a telefonem to jde od 10 k 5 a změnil sídlo firmym které neznám, tak ani nemám kam doručit reklamaci... TO je to :)

ondraaaiasek

zajděte si na živnostenský úřad. Tam Vám řeknou nové sídlo frmy ,pokud nahlásil změnu. Pokud ne tak se tím začne zabývat i ŽÚ.

artik*

proběhla řádně reklamace? Máte reklamační protokol v pořádku? Jesli né , tak s tím oni nic neudělaj

je to přesně opačně. ČOI neřeší výsledek reklamace jako takový. to je, bohužel, na soudu v občanskoprávním řízení. ČOI řeší procesní chyby při reklamačním řízení (neúplně vyplněný reklamační list, nedodržení termínu atd...).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]