Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zboží a vrácení peněz

Od: krkovicka* odpovědí: 1 změna:
Dobrý den.V hračkářství jsem zakoupila zástěrku na vytvarku,paní mi tvrdila že je univerzální.Na obalu jsem velikost nenašla.Byla zabalena.Doma jsme jí hned vyzkoušeli.Byla úplně těsná,prostě malá.Odnesla jsem jí do hračkářství zpět že jí vyměníme za větší-nebo ať mi vrátí peníze.Tam jsem ale narazila.Jiné zástěrky neměly,peníze odmítly vydat.Mám si vybrat hračku v téže hodnotě nebo vyšší.Odjela jsem do dalšího téhož hračkářství,kdyby měly zástěrky -prostě jsem jí potřebovala.Zastěry také neměli ale co je podivné,vrátily mi peníze.Jakto že to šlo a tam ne?Záleží na prodavačce?Dost dobře to nechápu.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*
hodnocení

0x

Asi jo, záleží to dost na ochotě prodávajícího. Jinak - nárok na vrácení peněz asi až tak nemáte. To není jak nákup na internetu, kde do 14 dní od koupi můžete zboží vrátit a oni vám musí peníze vrátit. Tato prodavačka, co vám peníze vrátila, se zachovala více obchodnicky - vyšla zákazníkovi vstříc i za cenu, že on není až tak v právu. Nezapomeňte, jsou-li prodavačky hodnoceny také procenty z prodeje, tak vrácením zboží se jí peníze asi krátí. To je můj laický náhled na věc.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]