Nejste přihlášen/a.
Zřeknutí se otcovství dříve než se narodí. Veškeré informace níže.
Dobrý den,
Mám takový velký problém, měl jsem pohlavní styk s dívkou kterou jsem viděl poprvé v životě v klubu. Nyní se na mě obratila po 2 měsících s tím, že má nejspíše dítě, ale neví to jistě. Tvrdí, že s nikým jiným nespala ( nejspíše to bude tak ), ale o této dívce nic nevím, předem jsem jí oznamil, že bych byl velice rád, kdyby měla dítě, aby jej potratila. A to z toho duvodu, že ještě studuju střední školu, ona se fláka doma, a nechci ukončit svoje studium už na střední ale chci pokračovat na vyšce. Ona po všech mých argumentech stále říká svoje, že si dítě nechá, jsem ochotnen udělat cokoliv proto, aby dítě neměla. Kdyby jsi jej ale ponechala, mohl bych z právního hlediska se dítěte zřeknout dříve než se narodí? Ikdyž je to zbabělé, já dítě opravdu nechci minimalně 10let.
Ne. Jednou "děláte" sex, tak musíte být odpovědný za všechny následky. Dítěte se nelze zřeknout, pokud Vás matka uvede jako otce. Můžete pak žádat test otcovství, který toto vyvrátí, nebo nevyvrátí. Pak máte vůči dítěti, pokud to matka sama neodmítne a nenechá kolonku "otec" prázdnou", vyživovací povinnost.
Co chcete, nebo nechcete, je v případě, že je dítě Vaše, zcela fuk. U sexu jste snad byli oba, ne? Tam Vám to nijak nevadilo, ale převzít případné následky, to už ne.
Nezlobte se, ale je mi zle z člověka, co řekne, že by byl rád, kdyby slečna jeho potenciální dítě potratila. Příště nesouložte, když to neumíte a nedokážete nést následky.
A věta "jsem ochoten udělal cokoli, aby dítě neměla" - pod tím si představujete co? Že když si dítě nechá, tak uděláte...?