Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tablety na žíly

Od: dotaz4 odpovědí: 9 změna:

Dobrý den je mi 57let. Jsem svářeč celou směnu na nohách bylo mi zjištěno na noze problém se žílami. Jinak občas a to v noci mám problém obudí mne křeč do nohy. Beru tablety hořčík.Na žíly mi doktorka na předpis předepsala detralex jenomže dále již pojištovna už nehradí tyto tablety na předpis. Bylo mi doporučeno abych si zakoupil tablety Diosminol micronizet. Jsou v prodeji ještě jiné lepší tablety? Děkuji.

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Moje maminka brala Detralex dlouhodobě. A naposledy jí ho už obvodní lékař také nepředepsal. Jestli jsem lékařovo vysvětlení dobře pochopila, tak Detralex může být na předpis, ale pouze ve velmi odůvodněných případech. Údajně ho lékař znovu předepíše, když se po asi měsíci vysazení objeví problémy. Takže každý z nás dostal od svých lékařů různou informaci. Ověřte si, jestli je moje informace pravdivá, v každém případě je o něco málo lepší... :(

Různě jsem si pak zjišťovala, co je to vlastně za lék a všelijaké podrobnosti. Dozvěděla jsem se, že se jedná o velmi kvalitní lék, asi jeden z nejlepších na pročištění žil.

cobrak*
hodnocení

0x

Dobrý den. Zajděte s žádankou k odborníkovi - hematologovi. Třeba to nemáte od špatných žil. Nebo naopak ano a jsou na to pouze léky na předpis a přímo od odborníka. Obvodní lékař také nemůže psát vše. Takže zajděte tam, oni Vám udělají testy a bude to v pořádku. Uvidíte!

polinek*

to chce jít na cévní...

mija*
hodnocení

0x

Lékař mi taky napsal recept a tam bylo uvedeno "pacient hradí sám".Při předloženi receptu v lekárně DR Maxe mi magistra řekla proč mi tam lékař dodal že pacient hradi sám, že je to pořad jen z doplatkem okolo 230kč jen si musim donest novy recept bez toho dodatku že to budu hradit sam.

polinek*
hodnocení

0x