Alimenty na účet dítěte?

Od: Datum: 22.08.12 12:04 odpovědí: 7 změna: 24.08.12 12:53

Dobry den,

Chci se zeptat zdali je možné, aby alimenty, které ktec dosud posílá mé matce, začaly být posílány na můj účet, když mi je 18 let a jsem student SŠ. Pokud to možné je tak za jakých podmínek a jaké kroky bych měl udělat aby se tak stalo. Děkuji mnohokrát za odpovědi

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.08.12 12:09

Dobrý den. Je to určitě možné. Stačí se na tom s otcem a matkou domluvit. Jste zletilý a pokud souhlasí všechny strany, nevidím v tom problém.

doplněno 22.08.12 12:15:

Pokud bydlíte s matkou ve společné domácnosti a ona by s tímto nesouhlasila, je nutné si uvědomit, že pokud nepřispíváte na domácnost, ona Vás živí a poskytuje Vám bydlení, je to též součást výživného. A pokud by přes její nesouhlas otec začal zasílat výživné k Vašim rukám, ne již k rukám matky, může tato po Vás požadovat, abyste se začal na chodu domácnosti finančně podílet. Takže záleží hodně na tom, jaké jsou Vaše vztahy v rodině.

Ohodnoceno: 1x

Od: wallkysek*
Datum: 22.08.12 12:29

S matkou už nebydlím, domluva mě napadla, ale ze zkušeností vím že se na 80% nedohodnou. Dá se sepsat nějaká smlouva?

Od: ducati996*
Datum: 22.08.12 12:35

Pokud s matkou nebydlíš, tak by měli alimenty chodit tobě. A to i od matky.
doplněno 22.08.12 12:38: já nebydlím ani s jedním rodičem, jsem studentka a tak mi oba dva(jsou rozvedení)posílají peníze
Ohodnoceno: 2x

Datum: 22.08.12 12:38