Reklamace, prodávající slibuje že věc napraví

Od: Datum: 19.08.12 11:23 odpovědí: 1 změna: 19.08.12 11:28
avatar

Dobrý den,

koupil jsem si v únoru skútr u prodejce s Ičo, Dič přes internet. Stroj mi dovezl, vše ok. Po pár měsících jízdy mi nefunguje startování, tedy stroj je nepojízdný. Zkóušel jsme opravny okolo, mechanici do toho nechtěli jít.

Mám tedy nárok na reklamaci. Před 3mi týdny jsem se zkontaktoval přes mail s prodejcem - telefony mi nebere a veškerá konverzace probíhá přes mail, skončí pokaždé tím, že mi zavolá než přijede, nikdy nezavolal...

Co teď? Jak ho dostat ke mě? Potřebuji nějaké solidní "zdravé" rady? Do soudu se mi nechce.

Ještě týden a mám nárok na vrácení peněz?

Děkuji,


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 19.08.12 11:28
 
avatar

Reklamuj písemně, doporučeným dopisem. Přilož původní mejl s reklamací a datem reklamace a žádej vyřízení v zákonné lhůtě 30 dní od tohoto data. Oznam mu, že pokud nebude v této lhůtě reklamace vyřízena, tak odstupuješ od smlouvy a budeš postupovat právní cestou.

Ohodnoceno: 3x
 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.