Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
koupil jsem si v únoru skútr u prodejce s Ičo, Dič přes internet. Stroj mi dovezl, vše ok. Po pár měsících jízdy mi nefunguje startování, tedy stroj je nepojízdný. Zkóušel jsme opravny okolo, mechanici do toho nechtěli jít.
Mám tedy nárok na reklamaci. Před 3mi týdny jsem se zkontaktoval přes mail s prodejcem - telefony mi nebere a veškerá konverzace probíhá přes mail, skončí pokaždé tím, že mi zavolá než přijede, nikdy nezavolal...
Co teď? Jak ho dostat ke mě? Potřebuji nějaké solidní "zdravé" rady? Do soudu se mi nechce.
Ještě týden a mám nárok na vrácení peněz?
Děkuji,
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.