Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kolik zamestnancu v kuchyni

Od: ppa* odpovědí: 8 změna:

PRACUJI JAKO KUCHARKA V REKREACNIM ZARIZENI,VARIME 3 DRUHY TEPLYCH JIDEL NA OBED,3DRUHY JIDEL NA VECERI,Z TOHO MINUTKY PRO HOSTY,KTERI NEJSOU U NAS UBYTOVANI,HOTOVYCH JIDEL NA OBED JE PRO 80-100STRAVNIKU NA VECERI TAKTEZ,JE NA TO 1 KUCHAR A 2 POMOCNE SILY,ZDA SE MI TO OD MEHO ZAMESTNANCE NEMORALNI,NEVIM KDE BYCH ZJISTILA NORMATIVNI POCET ZAMESTNANCU,DIKY ZA RADU

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

krkovicka*
hodnocení

0x
Naprosto normální.Kuchař,jedna pomocná síla na krajeni zeleniny,chystani talířů,jednoduchých jídel-jako zmrzlinove poháry,palacinky,přílohy a druhá pomocná síla na mytí talířů,pánvi.Kolik jídel vydáte denně?Musí hosté čekat dlouho i na hotovky?
doplněno 11.08.12 22:04: ach tak už to čtu.No zřejmě nemáte dobrou organizaci v kuchyni.
doplněno 11.08.12 22:07: Přes léto kdy se to hemží turisty by bylo dobré zaměstnat pomocného kuchaře.Dala jste se na dráhu kuchařky.Pohodu a založené ruce v kuchyni nečekejte.Vařite kolik let?

hodnocení

0x

Víte, v téhto podivné době se nelze ohánět nějakými normativy. Prostě šéf rekr. zařízení platí tolik kuchařů, kolik mu ty jídla uvaří. Pokud se Vám to nelíbí, máte možnost jít jinam, kde se pracuje za jiných podmínek. Nebo pokud se na to cítíte, běžte za šéfem a řekněte mu, že takhle to nejde, že pokud nepřijme jiného kuchaře, tak to dělat nebudete. Samozřejmě, tak jdete do rizika, že si šéf najde někoho, kdo mu to uvaří. Prostě normální tržní zakonitosti, nic jiného...

iz*
hodnocení

0x

Dokonce je to nad normu. Pro 100 strávníků stačí v jedné směně jeden kuchař a jedna pomocná síla.

doplněno 11.08.12 22:09:

Tedy míním někdejší normu v minulém režimu, ale pokud vím, nic se v tomto ohledu neměnilo.

hodnocení

0x