Nejste přihlášen/a.
Před cca rokem jsem si koupil nové auto, přičemž poslední dobou se servis již napotřetí snaží odstranit závadu (která ale není funkční, jde o silně skřípavé zvuky z oblasti nádrže/čerpadla. Podle zákona bych měl, při třetí opravě stejné závady, nárok na výměnu či vrácení peněz. Auto jsem si kupoval za hotové a nechce se mi věřit, že mi prodejce vrátí přes půl milionu korun. Má s tímto někdo zkušenosti?
Musím přiznat že nové auto jsem nikdy nekupoval ale logicky třeba u domácích spotřebičů to tak funguje.Logicky domácí spotřebič a auto je zboží na které se vztahuje minimálně 2letá záruka ze zákona.Pokud neuspějete a tady Vám někdo neporadí ze svých zkušeností tak asi nic jiného nezbyde než se obrátit na právnika.(Věřím že by jste se taky jako prodejce šprajcoval)![]()
Přeji hodně pevné nervy.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.