Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Křivé nohy - co s tím?

Od: punker* odpovědí: 9 změna:

Zdravím. Když dám chodidla rovně tak mám kolena natočená k sobě (dovnitř) u kluků asi není důležitý aby měli pěkný nohy,ale tohle je celkem dost.Dá se to nějak napravit?

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Přece takhle na dálku nelze radit! Zajděte si tedy alespoń k ortopedovi, ten Vám event. poradí rehabilitační cviky! Ale pokud mám problém, tak ho řeším, i za cenu, že musím za to něco zaplatit!
!

punker*
hodnocení

ortopeda zkusím...jinak já bych třeba i zaplatil,ale jsem student a nemám z čeho

ohneta*
Jasne si student, a co rodiče?

hodnocení

1x

Když si člověk stoupne rovně, nohy u sebe, mají prosvítat 4 okénka. 1-úplně v rozkroku, u žen, chlapi tam mají pytlíka, 2 mezi stehny, nad koleny, 3 pod kolenama nad lýtkama a 4 pod lýtkama nad kotníky. *jasne*

krkovicka*
Obéznímu nic neprosvítá:-D děkuji.Také to vyzkouším.

hodnocení

0x

Chorobnými stavy nohou se zabývá podiatrie. Pokud svůj problém chcete řešit, nechte se vyšetřit podiatrem. Pojišťovny, bohužel, podiatrická vyšetření nehradí, budete si je muset event. zaplatit sám.

punker*
hodnocení

aha,tak to nic :-/ nějakým cvičením by to zlepšit nešlo?

mowla*
hodnocení

0x

Máš nohy do "X"?

Můžeš zkusit jezdit na koni nebo hrát fotbal, z těchto činností jsou zase nohy do "O"...

Ale jinak - nechceš-li se stát modelem, bych to neřešil - holky koukaj u kluků na jiné vlastnosti...

*smich*

punker*
hodnocení

do X ne,mám je stočený,nebo jak to popsat...když vezmeš třeba gumu - dole ji budeš držet rovně a nahoře otočíš (zakroutíš) líp to asi nepopíšu =D

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.